wtorek, 18 marca, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Razer oraz World łączą siły w walce z botami w grach

    Zobacz również

    W świecie, w którym gry oparte na sztucznej inteligencji stają się normalnością, kluczowe znaczenie ma ochrona doświadczeń graczy w cyfrowej rozgrywce. Razer i World ogłosiły dziś partnerstwo, które stawia człowieka w centrum rewolucji gier opartych na sztucznej inteligencji.

    - Reklama -

    „Razer ID verified by World ID” to nowa, bezpieczna technologia logowania (SSO), która będzie weryfikować prawdziwych graczy dla Razer ID. System ten, zaprojektowany został z myślą o stworzeniu bezpieczniejszego, bardziej autentycznego i realistycznego środowiska dla graczy na całym świecie, pomoże pokazać, że za każdym kontem Razer ID stoi prawdziwa osoba, co zwiększy zaufanie i bezpieczeństwo w przestrzeni cyfrowej. Razer ID to ujednolicone SSO Razera do logowania się do wszystkich usług i oprogramowania Razera w ramach ekosystemu Razera, do których należą m.in narzędzia do konfiguracji sprzętu w chmurze, usługi płatności w grach czy też program nagród. Uczciwa gra zaczyna się od prawdziwych graczy, a zdolność Razer ID do integracji z grami w celu włączenia trybów rozgrywki „tylko dla ludzi” jest kluczem do wspierania uczciwej konkurencji i bardziej zaufanego środowiska gier.


    „Razer ID verified by World ID” to także istotne korzyści dla twórców gier. Deweloperzy gier mają teraz narzędzie do tworzenia przestrzeni w których dominują prawdziwi gracze, a nie boty. Rozwiązanie to może pomóc twórcom wprowadzić zaawansowane zabezpieczenia przed botami, poprawić ochronę przed nękaniem w grze poprzez weryfikację przez człowieka i usprawnić uwierzytelnianie graczy dla zapewnienia płynnego logowania.


    Zaprojektowane specjalnie dla branży gier, nowe SSO zostanie po raz pierwszy zintegrowane z TOKYO BEAST, grą osadzoną w futurystycznym Tokio w 2124 roku, w której ludzie współistnieją z zaawansowanymi autonomicznymi androidami. Konto zweryfikowane przez człowieka ma kluczowe znaczenie dla TOKYO BEAST, ponieważ podkreśla autentyczność projektu i chroni graczy przed botami, oszustwami i dezinformacją, zwłaszcza że gra pozwala graczom zbierać unikalne NFT i cieszyć się połączeniem cyfrowej własności z wciągającą rozgrywką. Gracze będą mieli również możliwość dokonywania zakupów w grze za pośrednictwem Razer Gold, kompleksowej usługi płatności w grach łączącej portfel elektroniczny, sklep internetowy, karty podarunkowe i integrację płatności, która umożliwia płynne transakcje na cyfrowe przedmioty i zawartość w grze na całym świecie.


    W związku z tym, że sztuczna inteligencja nadal przekształca świat gier, chcemy zapewnić graczom i twórcom gier narzędzia potrzebne do bezpiecznego i pewnego poruszania się po tej drodze. Rozwijanie zweryfikowanej społeczności jest kluczem do uczciwej gry. Aby wspierać uczciwą konkurencję, deweloperzy muszą być w stanie budować zaufane, przeznaczone wyłączenie dla ludzi środowisko gry, które chroni przed botami AI. Współpracując z World, zapewniamy, że prawdziwi gracze są sercem każdej rozgrywki, dzięki czemu gra jest uczciwa, wciągająca i opracowana z myślą o ludziach – powiedział Wei-Pin Choo, dyrektor ds. korporacyjnych w Razer

    Założona przez Sama Altmana i Alexa Blanię firma World oferuje rewolucyjną technologię cyfrowego dowodu tożsamości, World ID, która anonimowo potwierdza tożsamość danej osoby, jednocześnie zapewniając jej prywatność.

    Boty AI zmieniają doświadczenia w grach
    Według ankiety przeprowadzonej wśród graczy przez niezależne firmy, sztuczna inteligencja i boty zmieniają wrażenia graczy, a 59% graczy twierdzi, że regularnie napotyka obecność botów w grach. Około 7 na 10 graczy twierdzi, że takie boty „rujnują” rywalizację wieloosobową (71%) i sprawiają, że granie w niektóre gry jest mniej przyjemne (74%). Prawie 1 na 5 graczy (18%) całkowicie przestał grać w grę ze względu na obecność botów. We wszystkich grupach pokoleniowych gracze zgadzają się co do tego jak istotne jest potwierdzanie swojej tożsamości jako człowieka w sieci (77%).


    Prawie 3 na 5 graczy twierdzi, że niezwykle ważne jest dla nich możliwość rozróżnienia, czy rywalizują z botem, czy z człowiekiem. Większość graczy – w tym 75% graczy, którzy grają więcej niż 10 godzin tygodniowo – preferuje, aby platformy gier online wykorzystywały technologię biometryczną do weryfikacji, czy gracz jest człowiekiem.


    „Razer ID verified by World ID” oferuje graczom i twórcom gier szybkie rozwiązanie tych problemów. Ponieważ branża gier wciąż ewoluuje, Razer i World chcą wyznaczać kierunek dzięki innowacyjnym rozwiązaniom, które stawiają człowieka na pierwszym miejscu – chroniąc jego doświadczenia, wspierając uczciwą grę i dostarczając więcej wartości zarówno graczom, jak i deweloperom.


    Dostępność
    W momencie premiery gracze mogą użyć swojego Razer ID, aby zalogować się do World App. W aplikacji World gracze będą musieli utworzyć konto World ID, aby zweryfikować się jako człowiek.
    „Razer ID verified by World ID” jest dostępne w następujących krajach: Argentyna, Australia, Austria, Chile, Kolumbia, Kostaryka, Ekwador, Niemcy, Gwatemala, Indonezja, Japonia, Malezja, Meksyk, Panama, Peru, Filipiny, Polska, Portugalia, Singapur, Korea Południowa, Tajlandia i Stany Zjednoczone.

      ŹródłoRazer
      guest
      0 komentarzy
      najnowszy
      najstarszy oceniany
      Inline Feedbacks
      View all comments
      - Reklama -

      Najnowsze

      Spotify bije rekord: dla branży muzycznej w 2024 roku wypłacono 10 miliardów dolarów

      Spotify, wiodący na świecie serwis streamingowy, ponownie wyznaczył nowy standard w branży muzycznej, wypłacając w 2024 roku ponad 10...