Rejestrujcie swoje numery Plush na Kartę! W startującej dziś kampanii reklamowej Banshee, jedna z najpopularniejszych polskich influencerek, zachęca do rejestracji i odbioru GIGA Plush bonusów: 50 GB i 500 zł! Plush jest „bez konsekwencji”, ale teraz konsekwencje są i są one GIGA: Plush bonusy za łatwą rejestrację i nowy super Internet LTE Plus Advanced! GIGA Plush bonusy: za rejestrację numeru w Plushu dostaniesz aż 50 GB i 500 zł na cały miesiąc!
GIGA łatwa rejestracja: wystarczy, że masz przy sobie dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport), to nawet jeśli jesteś niepełnoletni, ale skończyłeś 13 lat, załatwisz to „od ręki”! Możesz to zrobić w 8.640 punktach na terenie całego kraju: szukaj salonów Plusa lub Cyfrowego Polsatu (jest ich około 1300), sklepów sieci NEONET (270), kiosków sieci RUCH (1800), placówek Poczty Polskiej (4600), a także sklepów Relay, Inmedio i 1Minute (670) i tam w kilka minut zarejestrujesz swój numer.
GIGA nowy super Internet: Plushowcy też mogą cieszyć się Internetem LTE Plus Advanced z lepszą jakością transmisji oraz szybkością do 300 Mb/s.
GIGA fajna kampania: rejestrację numerów Plush na Kartę wspiera kampania reklamowa, w której po raz kolejny pojawia się Banshee i potwierdzone zostaje, że Plush jest GIGA!
Kampania startuje w poniedziałek 29 sierpnia i pojawi się między innymi w telewizji, kinach i Internecie. Za koncepcję spotu odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, a za produkcję Ryszard Kłosowski i TFP Sp. z o.o, a animację Human Ark. Spot według scenariusza Piotra Fuka, Agaty Rychlik i Józka Dutkiewicza wyreżyserowali Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak.
Plush planuje GIGA działania w Internecie, na swoim Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Dla wszystkich jego fanów przygotowana też została wspólnie z Banshee niespodzianka – szczegóły pojawią się niebawem na fanpage’ach Banshee i Plusha. Za kampanię online i Social Media oraz zakup mediów odpowiada Vizeum Polska.
Metryczka kampanii:
Kampania: Plush Rejestracja
Nazwa reklamy: Plush i Banshee – GIGA
Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
Agencja: Scholz & Friends
Reżyser: Wojtek Wawszczyk i Kamil Polak
Operator obrazu: Piotr Sliskowski
Scenariusz: Piotr Fuk, Agata Rychlik, Józek Dutkiewicz
Tytuł utworu: „Captain Trap” + „Fierce”
Kompozytor: A Ho – Kurt i Josh Holyoak
Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
Producent: Ryszard Kłosowski
Dom postprodukcyjny: Human Ark
Dom mediowy: Vizeum Polska
Media: TV, kino, online i social media
Start kampanii: 29.08.2016 r.