Firma Wind Mobile oficjalnie zaprezentowała nowe medium reklamowe – reklaMÓWKĘ, która wykorzystuje mechanizm rekomendacji i umożliwia dotarcie do precyzyjnie dobranej grupy konsumentów. Krótkie, atrakcyjne treści reklamowe odtwarzane są w trakcie oczekiwania na połączenie telefoniczne. Uczestnicy programu otrzymują darmowe minuty i SMS-y w zamian za rekomendowanie swoim znajomym wybranych produktów.
Usługa dostępna jest pod adresem www.rekla-mowka.pl.
– Premiera reklaMÓWKI odbywa się w bardzo dobrym momencie. Zamierzamy przed finałami Euro 2012 zbudować zasięg umożliwiający dotarcie do ponad miliona konsumentów, a dzięki narzędziom marketingu wirusowego zasięg może być znacząco powiększony. Dla reklamodawców będzie to unikalna możliwość dotarcia do konsumentów w okresie, kiedy media ATL będą wysycone. Zachęcamy innowacyjnych reklamodawców i partnerów do nawiązania współpracy. reklaMÓWKA, bazująca na rekomendacji, jak żadne inne medium, pozwala na skojarzenie reklamowanej marki z pozytywną energią finałów Euro 2012. Pierwsze rozmowy zainicjowane podczas Kongresu Dyrektorów Marketingu napawają mnie dużym optymizmem. Pracujemy bezpośrednio z reklamodawcami oraz agencjami, ale zamieramy również w najbliższych dniach włączyć do współpracy partnera, który ułatwi nam zbudowanie masy krytycznej naszej usługi – – mówi Jan Wójcik, szef marki reklaMÓWKA.
–Jestem przekonany, że wypracowany wspólnie z T-Mobile model biznesowy usługi, wyznaczy nową jakość na rynku reklamy mobilnej, i tym samym ułatwi pozostałym operatorom dołączenie do naszej usługi. Zamierzamy po raz pierwszy na świecie oferować produkt dostępny na bazie wszystkich sieci obecnych w kraju. Niedawno firma Google ogłosiła zainteresowanie technologią reklamy opartą o halodzwonki. Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy o dwa kroki dalej – oferujemy już produkt końcowy. Wind Mobile jest niekwestionowanym liderem w Europie jeśli chodzi o halodzwonki rozrywkowe sprzedawane pod markami Granie na Czekanie, Halo Granie, Czasoumilacz oraz Muzyka na Czekanie. Stawia nas to w unikalnej pozycji, by z reklaMÓWKI zrobić hit o zasięgu ogólnoświatowym – mówi Jan Wójcik.