Podczas Gali zamykającej tegoroczny ogólnopolski festiwal reklamy Złote Orły dużo mówiło się o Heyah. Reklamy Heyah zebrały pięć statuetek Złotego Orła, pięć wyróżnień oraz Grand Prix.
Za kampanię wprowadzającą Heyah (kat.kampania multimedialna), która wykorzystała wszystkie znane oraz niespotykane dotychczas formy, Jury festiwalu przyznało nie tylko Złotego Orła, ale również Grand Prix. Kolejne Złote Orły wręczono agencji G7 za logo Heyah (kat. Design) oraz za druk „Rysowanki” dla Heyah (kat. druk, prod. telekomunikacja).
Dużym uznaniem cieszyła się także kreacja kampanii wakacyjnej. W kategorii film/ telekomunikacja reklamy Heyah były bezkonkurencyjne. Jury Złotym Orłem nagrodziło film „Heyah atakuje komórki (teaser)”, a filmy ”Gołąb” i „Robot” otrzymały wyróżnienia. Poza nagrodami za wybrane filmy kampanii, wyróżnienia przyznane zostały za wakacyjną kampanię filmową „Heyah atakuje komórki” (kat. kampania filmowa) oraz za kampanię drukowaną „Strefa rażenia” (kat. kampania drukowana). W kategorii Interactive /banner za „płonący portal Heyah” wyróżnienie odebrała agencja FF Creation.
Za kampanię Heyah Złotym Orłem nagrodzono Zespół Art Directorów G7.
Po podsumowaniu zebranych nagród i wyróżnień tytułem Agencji Roku 2004 Jury festiwalu Złote Orły uhonorowało twórców reklam Heyah – Agencję G7 .
źródło: Heyah