piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Reklamy w Messengerze – czy czeka nas rewolucja?

    Zobacz również

    Obecnie użytkownicy Messengera mogą swobodnie komunikować się ze swoim znajomymi nie martwiąc się o reklamy na ekranach swoich smartfonów i tabletów. Możliwe jednak, że to się wkrótce zmieni. Pod koniec stycznia Facebook zaczął testy dla użytkowników aplikacji w Tajlandii i Australii. Testy te umożliwiają firmom dodawanie reklam na stronie głównej Messengera. Ich funkcjonalność jest podobna do fanpage’ów marek – klikając w nie będziemy mogli dowiedzieć się więcej o interesującej nas marce czy

    - Reklama -

    zarezerwować usługę.

    – Potencjał Messengera w kontaktach firm z klientami jest bardzo obiecujący. Nowe możliwości aplikacji mogą przyczynić się do budowania świadomości marki i zmniejszenia dystansu na linii marka  – konsument – komentuje Anna Dziedzic, Managing Director 365 agencja. – Aby jednoznacznie ocenić to rozwiązanie musimy uzbroić się w cierpliwość i poczekać aż będą dostępne informacje na temat finalnego kształtu tego rozwiązania – dodaje.

    Niestety pomysł nie spotkał się z entuzjazmem ze strony samych użytkowników. Podstawowym zarzutem jest przede wszystkim rozmiar reklam – obecnie są po prostu za duże. Zamiast zachęcać użytkowników do kontaktowania się z markami, wzbudzają niechęć. Użytkownicy niepokoją się również, że firmy będą mogły „zaśmiecać” im skrzynkę prywatnymi wiadomościami.

    Należy pamiętać, że testy reklam w Messengerze dopiero się rozpoczęły i prawdopodobnie jeszcze wiele się zmieni zanim zagoszczą na stałe w aplikacji.

    ŹródłoInfowire
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Średnio 455 osób rocznie ginie w pożarach budynków

    Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji złożyło projekt rozporządzenia, w ramach którego obowiązkowa będzie instalacja autonomicznego czujnika dymu lub tlenku...