Serce i Rozum, sympatyczni bohaterowie promujący produkty i usługi Orange Polska, zdobyli na Facebooku serca już 2 milionów internautów. Ta rekordowa liczba fanów plasuje profil Serca i Rozumu na pierwszym miejscu wśród wszystkich stron na polskim Facebooku. Spoty reklamowe z ich udziałem zamieszczone na oficjalnym fanpage’u zanotowały już ponad 40 miliony odsłon. Serce i Rozum pojawili się na polskim Facebooku w październiku 2010 roku.
W ciągu trzech pierwszych miesięcy polubiło ich 40 tys. fanów, a fanpage znalazł się w TOP 10 najszybciej rosnących stron na Facebooku. W kwietniu 2012 profil Serca i Rozumu lubiło już milion osób, a w styczniu tego roku, mając na koncie 1,6 mln fanów stał się on najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku. Dziś, z okazji kolejnego rekordu – 2 milionów fanów – Orange Polska przygotował dla wszystkich fanów Serca i Rozumu stronę 2000000.pl z wieloma niespodziankami oraz spersonalizowanymi podziękowaniami.
– Tempo, z jakim Serce i Rozum zdobywają kolejnych fanów jest imponujące, ale dla nas przede wszystkim liczy się, jakość relacji, które dzięki temu rozwijamy. Nasi bohaterowie są na Facebooku już prawie 3 lata i stale przyciągają uwagę. Cieszymy się z tego wyniku, bo jest on dowodem, że działania, które prowadzimy na Facebooku bawią i angażują jednocześnie wzmacniając więź naszych klientów z marką Orange – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.
Prócz profilu na Facebooku, Serce i Rozum mają też własny kanał na youtubie – zamieszczone tu spoty odnotowały już ponad 21 mln wyświetleń.
Serce i Rozum „zagrali” w ciągu ostatnich trzech lat w 50 spotach telewizyjnych i 59 radiowych. Działania z ich udziałem zdobyły nagrody w wielu konkursach: Webstar Creative, KTR, Golden Arrow, Złote Orły i na Effie Awards zdobywając Grand Prix.
Autorami postaci oraz platformy komunikacji jest agencja Publicis. Profilem Serca i Rozumu na Facebooku zarządza agencja Lemon Sky.