Ponad dwukrotny wzrost liczby odsłon, do ponad 10 milionów, odnotował w sierpniu 2017 r. serwis Wprost.pl. Liczba użytkowników serwisu przekroczyła 2,3 mln i była o 50 proc wyższa niż rok wcześniej. W sumie liczba odsłon serwisów należących do Grupy PMPG Polskie Media przekroczyła 16 mln 400 tys. i była dwuipółkrotnie wyższa niż rok wcześniej. Rekordowe zasięgi notuje też serwis DoRzeczy.pl, który w sierpniu odwiedziło prawie milion użytkowników.
Liczba odsłon serwisu wzrosła do ponad 5,5 mln. To sześciokrotnie więcej niż przed rokiem i znacząco więcej niż zakładała strategia rozwoju serwisu. Ponownie wydłużył się również czas spędzany przez użytkowników na stronie DoRzeczy.pl.
Oglądalność i rosnące zasięgi serwisów należących do Grupy PMPG Polskie Media potwierdzają, że w sprawdza się konsekwentnie realizowana strategia budowy silnych brandów mediów zasięgowych poprzez dywersyfikację formatów i kanałów dostępu oraz rozbudowę portfolio uznanych, opiniotwórczych marek wydawanych tygodników o kolejne elementy, które budują trwałą relację z czytelnikami/użytkownikami.
Serwisy internetowe Grupy: Wprost.pl, DoRzeczy.pl, nowy portal SuperHistoria.pl oraz wertykalny portal Film.com.pl razem mają ponad 3,5 miliona użytkowników i notują ponad 16,5 mln odsłon.
Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził ponad 106 000 fanów, a dodatkowo ponad 18 500 osób śledzi fanpage DoRzeczy. Profil Historii Do Rzeczy obserwuje ponad 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 45 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 24 tysiące. Tygodnik „Wprost” ma prawie 190 tys. fanów na FB i ponad 445 tys. obserwujących na Twitterze. Magazyn Film na FB ma ponad 15 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników.
W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:
- 3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”
- 200 000 czytelników drukowanych i cyfrowych wydań tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”
- 370 000 fanów na Facebooku
- 515 000 obserwujących na Twitterze
- 3 500 000 użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl
- 16 500 000 odsłon serwisów internetowych.