T-Mobile rusza z kolejną kampanią z udziałem Roberta Lewandowskiego, w której ambasador promuje bezpłatne gigabajty dostępne w ramach cotygodniowej akcji „Happy Fridays”. Tym razem operator proponuje klientom indywidualnym darmową paczkę 7 GB, którą można aktywować w aplikacji przez cztery dni – od 4 do 7 września. W najnowszej kampanii Robert Lewandowski i T-Mobile zachęcają użytkowników do łapania dodatkowych gigabajtów, dzięki którym mogą nie tylko umilać sobie
wrześniowe wieczory seansami filmowymi czy podcastami w dowolnym miejscu i czasie, ale przede wszystkim sięgnąć po solidną dawkę sportowych emocji. Dlaczego? Bow właśnie 4 i 7 września reprezentacja Polski, której sponsorem jest T-Mobile Polska, rozgra dwa wyjazdowe spotkania w Lidze Narodów. Z pakietem darmowych gigabajtów wejście w świat piłkarskich emocji będzie zdecydowanie łatwiejsze.
W najnowszym spocie operatora Robert Lewandowski wykonuje idealne wymierzony strzał w stronę bramki, ale piłka trafia prosto w ręce postaci symbolizującej akcję Happy Fridays – tak jak kolejne pakiety darmowych gigabajtów trafią do rąk klientów operatora.
To kolejna akcja promocyjna T-Mobile z udziałem nowego ambasadora firmy, Roberta Lewandowskiego. W sierpniu tego roku piłkarz debiutował w kampanii operatora o sieci 5G, której motywem przewodnim była jakość – kluczowa wartość zarówno dla T-Mobile, jak i dla kapitana Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.
Łap 7 GB w prezencie
Darmowa paczka gigabajtów jest skierowana do klientów indywidualnych, korzystających z abonamentu w T-Mobile (taryfa T i T DATA) oraz użytkowników ofert MIX (taryfa Frii Mix) i na kartę (taryfy Frii, Hot, Nowy Tak Tak lub Happy). Prezent można odebrać w aplikacji „Mój T Mobile” lub wysyłając SMS o treści HF na bezpłatny numer 80800. Opcja ta będzie dostępna wyjątkowo przez cztery dni – od piątku 4 września do poniedziałku 7 września do końca dnia.
Wyjątkowe prezenty cieszą miliony klientów
Akcja „Happy Fridays” rozpoczęła się w październiku 2019 i cieszy się nieustającym zainteresowaniem wśród klientów magentowego operatora. Tylko w 2020 roku użytkownicy dokonali blisko 8 mln aktywacji różnorodnych bonusów, wśród których znalazły się m.in. darmowe SMS-y, minuty oraz paczki GB, vouchery na urządzenia, akcesoria, ebooki czy fotokalendarze. Klienci wykorzystali już blisko 50 mln udostępnionych gigabajtów, dzięki którym mogli swobodnie korzystać z internetu mobilnego, co zostało szczególnie docenione podczas pandemii – wówczas, tylko między 13 marca a 1 maja, użytkownicy aktywowali ponad 23 mln darmowych GB.