piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Rozwiązanie firmy Ericsson do zarządzania zamówieniami mobilnymi

    Zobacz również

    Czas to pieniądz, szczególnie gdy liczą się szybkie reakcje na zmieniające się warunki i możliwości rynkowe. Rozwiązanie firmy Ericsson do zarządzania zamówieniami mobilnymi (stanowiące część oferty OSS i BSS) dostarcza operatorom sieci komórkowych narzędzia skracające czas i obniżające koszty uruchamiania i udostępniania usług przeznaczonych dla każdego typu urządzeń mobilnych. est to możliwe dzięki dodaniu komponentu Order Care, opartego na oprogramowaniu firmy ConceptWave.

    - Reklama -

    Rozwiązanie do zarządzania zamówieniami mobilnymi umożliwia operatorom skrócenie czasu uruchamiania usług z sześciu miesięcy do niespełna tygodnia. Może się to przełożyć na aż dwa kwartały dodatkowych przychodów oraz zdolność do podejmowania szybszych działań niż konkurencja dysponująca mniej sprawnymi platformami.

    Dzięki rozwiązaniu do zarządzania zamówieniami mobilnymi operatorzy mogą udostępniać swoim klientom korporacyjnym portale samoobsługowe oraz narzędzia do zamawiania i dostarczania smartfonów i tabletów dla pracowników, jak również związanych z nimi usług i aplikacji. Firmy mogą na przykład szybko udostępniać swoim przedstawicielom handlowym nowe narzędzia sprzedaży na ich urządzeniach mobilnych. Oprócz usprawnienia wykonywania zadań informatycznych rozwiązanie to umożliwia pracownikom również personalizację swojego pakietu usług.

    Nasze rozwiązanie do zarządzania zamówieniami mobilnymi pozwala operatorom usprawnić proces świadczenia usług, a jednocześnie daje klientom nowe możliwości korzystania z najnowszych usług i aplikacji oferowanych na rynku — powiedziała Elisabetta Romano, dyrektor ds. systemów OSS w dziale rozwiązań wspomagających operacje biznesowe (Business Unit Support Solutions) w firmie Ericsson.

    Rozwiązanie do zarządzania zamówieniami mobilnymi stosuje podejście OSS i BSS, aby umożliwić operatorom ponowne wykorzystywanie sprawdzonych i przetestowanych komponentów, które można szybko ze sobą łączyć w celu tworzenia nowych ofert produktów spełniających wszystkie aktualne wymogi techniczne i oczekiwania innych podmiotów. Rozwiązanie to wykorzystuje również wstępnie zintegrowane komponenty procesów w celu automatyzacji obsługi zamówień na usługi z nowej oferty za pomocą rozwiązania Ericsson Multi Activation, które koordynuje wszystkie żądania tworzenia instancji infrastruktury.

    ŹródłoEricsson
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...