Firma RTB House zapowiedziała wprowadzenie na rynek innowacyjnego rozwiązania, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki marketerzy badają i angażują użytkowników. Wykorzystując modele sztucznej inteligencji GPT (Generative Pre-trained Transformer) oraz LLM (Large Language Model), ContentGPT oferuje niezrównane możliwości analizy określonych zainteresowań i intencji użytkowników stron w otwartym Internecie.
Skok technologiczny w digital marketingu
Szersze wykorzystanie danych własnych (first-party data) wydawców ma być głównym elementem umożliwiającym marketerom prowadzenie kampanii w otwartym Internecie równie skutecznie, co przed zmierzchem epoki plików cookie. Kluczową rolę odgrywa tu dokładne poznanie zainteresowań i intencji internautów. Już samo pojawienie się algorytmów Deep Learning, takich jak GPT czy LLM, zrewolucjonizowało działanie wielu aplikacji cyfrowych, w tym chatbotów, pozwalając na bardziej zaawansowaną interpretację tekstu. Teraz RTB House ogłasza wprowadzenie rozwiązania w obszarze digital marketingu, oferującego analizę treści na poziomie przewyższającym obecnie dostępne mechanizmy targetowania kontekstowego i klasyfikacji odbiorców.
Wyzwanie skali
O ile nie ulega wątpliwości, że zastosowanie modeli GPT/LLM może znacznie podnieść jakość analizy treści, prawdziwe wyzwanie tkwi w opanowaniu samej skali danych. Otwarty Internet to rozległa sieć, w której znajdują się miliardy artykułów. Wydajne przetworzenie tego ogromu treści z użyciem modeli LLM wymaga olbrzymiej mocy obliczeniowej. Tu właśnie wkraczają kompetencje RTB House. Firma po raz kolejny udowadnia, że potrafi znaleźć dla najnowocześniejszych rozwiązań praktyczne zastosowania w marketingu. ContentGPT już wkrótce pojawi się w ofercie RTB House i umożliwi jeszcze skuteczniejszą optymalizację wyników klientów w ramach prowadzonych działań performance. Narzędzie to zasili również portfolio produktów innych, należących do Grupy RTB House firm. Platforma DSP Adlook Smart zwiększy precyzję targetowania treści, a PrimeAudience zapewni jeszcze wyższą jakość segmentacji odbiorców.
Wizja przyszłości
– Dzięki integracji modeli GPT/LLM z naszym systemem, mnożą się korzyści, jakie możemy zaoferować klientom, zwłaszcza w perspektywie wycofywania plików cookie. Nasze innowacyjne metody analizy danych własnych wydawców pomogą złagodzić następstwa zmniejszonej dostępności danych wymienianych między domenami. Wprowadzamy na rynek najlepsze w tej klasie rozwiązanie, wyznaczające nowe standardy w swojej dziedzinie – stwierdza Robert Dyczkowski, CEO RTB House.
– Chcemy zostać liderami marketingu w otwartym Internecie, a ContentGPT jest nam niezbędny do realizacji tego celu. Bardzo dokładna analiza treści w otwartej sieci to podstawa w reklamach programmatic, dlatego jesteśmy dumni, że jako jedni z pierwszych możemy pomóc markom wykorzystać te dane – dodaje Michael Lamb, CCO RTB House.