1 października rozpoczęła się kolejna kampania promująca smartfon Samsung GALAXY S III. Komunikacja opiera się na prestiżowej nagrodzie EISA „Best Mobile Phone 2012-2013”, którą w sierpniu br. został nagrodzony flagowy model telefonu Samsung. Ogólnopolską kampanię wspierającą działania sprzedażowe zaplanowano na dwa miesiące.
Europejskie Stowarzyszenie Obrazu i Dźwięku, które zostało założone w 1982 r. jest organizacją, której działalność opiera się na współpracy
czołowych czasopism poświęconych tematyce elektronicznej. Nagrody EISA są przyznawane przez 50 czołowych magazynów reprezentujących 20 krajów europejskich.
-Wyróżnienia przyznawane przez EISA, wśród producentów sprzętu elektronicznego są cenione tak bardzo jak Oskary wśród filmowców. Firmy, których produkty zostaną wyróżnione w poszczególnych kategoriach, mają pełne prawo twierdzić, że należą do ścisłej światowej czołówki. Z tym większą radością przyjęliśmy wiadomość, że telefon Samsung GALAXY S III otrzymał najwyższą nagrodę w swojej kategorii. Decyzja międzynarodowego jury potwierdza, że Samsung jest liderem wśród producentów najwyższej klasy smartfonów – powiedziała Anna Sawa, Specjalista ds. PR z Samsung Electronics Polska.
Kampania wizerunkowa Samsung GALAXY S III będzie także akcentowała nową linię kolorystyczną. Od września telefon dostępny jest w kolorach inspirowanych zasobami ziemi oraz ozdób noszonych przez mieszkańców starożytnego Egiptu, Indii oraz Persji: Garnet Red (rubinowy) i Titanium Grey (tytanowy). Twórcy nowej linii kolorystycznej czerpali inspirację z bogactwa naturalnych materiałów oraz dziedzictwa starożytnych cywilizacji.
Dzięki wprowadzeniu nowej linii kolorystycznej, Samsung GALAXY S III stał się idealnym produktem zarówno dla osób poszukujących wyjątkowych urządzeń ze względu na swój unikalny design, jak i dla miłośników najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych.
Kampania GALAXY S III obejmie reklamę w magazynach drukowanych, działania na portalach internetowych i serwisach społecznościowych, a także reklamę outdoorową. Na potrzeby kampanii powstał także 30-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych.