wtorek, 26 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Rusza spotnet – sieć Hot spotów

    Zobacz również

    Po raz pierwszy wszyscy odwiedzający targi Intertelecom w Łodzi (2-4 marca) będą mieli okazję korzystać z bezprzewodowego dostępu do Internetu. Będzie to możliwe dzięki firmie spotnet sp z o.o., która tereny targowe pokryła siecią Wi-Fi.

    - Reklama -

    Na terenie całych targów Intertelecom działać będzie bezprzewodowa sieć dostępu do Internetu spotnet. Korzystać z niej będzie można na dwa sposoby: w kawiarenkach internetowych spotnet, które znajdować się będą w każdej hali lub wykorzystując swój własny notebook czy PDA.


    Dostęp do Internetu będzie bezpłatny. Aby z niego skorzystać wystarczy odwiedzić jedną z kawiarenek spotnet, wypełnić ankietę i uzyskać kartę z kodem dostępu. Bezprzewodowy dostęp do Internetu podczas Intertelecom to przedsięwzięcie firm spotnet sp. z o.o. oraz Międzynarodowych Targów Łódzkich zrealizowane przy współpracy firm MaxData oraz Panda Software. Łącza internetowe zapewnia LODMAN – Miejska Sieć Komputerowa.


    Dla wszystkich, którzy odwiedzają targi z własnym notebookiem, ale bez możliwości korzystania z sieci bezprzewodowej, spotnet przygotował karty WiFi, które będzie można wypożyczyć na stoiskach firmy.


    Kawiarenki internetowe znajdować się będą w następujących miejscach:



    • hala nr 1 (Expo) stoisko nr 31

    • hala nr 3, stoisko nr 155

    • hala nr 5, stoisko nr 80

    • hala nr 6, stoisko nr 188

    Firma spotnet sp. z o.o. oferuje publiczny dostęp do Internetu oparty na technologii Wi-Fi wraz z kompletnym systemem autoryzacji zabezpieczającym przed nieautoryzowanym dostępem. Sieć spotnet obejmuje wiele lokalizacji, które oznaczono specjalnym znakiem „spotnet – tu sieć!”. W chwili obecnej dostęp do Internetu jest darmowy. Komercyjne uruchomienie sieci przewidziane jest na kwiecień.

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Badanie EY: Rosnące koszty życia sprawiają, że chętniej korzystamy z przedświątecznych wyprzedaży

    69% konsumentów na świecie korzysta z wyprzedaży na Black Friday 64% kwestionuje rzeczywistą wartość promocji 45% martwi się, czy będzie w...