Nokia Lumia 920 oraz Nokia Lumia 820 trafiają dziś do sprzedaży i będą dostępne u operatorów: Plus, Orange, T-Mobile oraz w sieci sklepów MediaMarkt. 15 listopada rozpoczyna się również towarzysząca premierze kampania marketingowa „To właśnie Lumia”, pokazująca jak można korzystać z nowego modelu. Nokia w ramach kampanii będzie zapraszać klientów na interaktywne stoiska ulokowane w największych centrach handlowych oraz na lotnisku, dzięki czemu każdy będzie mógł sprawdzić działanie
najnowszych urządzeń.
–Wprowadzenie na polski rynek modeli Nokia Lumia 920 i Lumia 820 to kolejny dowód na rosnącą popularność urządzeń Nokia Lumia i ekosystemu Windows Phone. Cieszymy się, że wspólnie z operatorami możemy zaoferować konsumentom ten innowacyjny produkt — powiedział Robert Siewierski, General Manager, Nokia Poland.
Kampania potrwa do końca roku i skupi się na promocji dwóch najnowszych smartfonów Nokia, usług takich jak Nokia Miasto w obiektywie, Nokia Muzyka oraz akcesoriów, w szczególności służących ładowaniu indukcyjnemu. Ciekawostką tej kampanii są spoty telewizyjne, które zostały nagrane w Polsce z polskimi konsumentami. W konkursie ogłoszonym na stronie Nokia Poland na portalu Facebook.com wyłoniliśmy prawdziwych konsumentów, użytkowników pierwszej generacji smartfonów Lumia. Nasze spoty w wersji 30 i 15 sec będą emitowane w ogólnopolskich stacjach przez najbliższy miesiąc, będziemy prezentowali w nich smartfony Lumia 920 oraz Lumia 820.
Nokia jednak już od października rozpoczęła działania promocyjne w Internecie. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się program „Test Pilot”, gdzie użytkownicy mają możliwość przetestowania nowych urządzeń i ocenienia ich. Od początku października chęć przetestowania smartfonów zgłosiło prawie 25 tysięcy użytkowników – wybrani użytkownicy będą mogli przetestować smartfon Lumia 920.
Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmuje następujące nośniki: telewizja, Internet, outdoor oraz działania w centrach handlowych. Za kreacje odpowiadają agencje JWT Warszawa oraz Wunderman Polska. Wyborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat.
Nokia Lumia 920 wyróżnia się dzięki świetnym funkcjom fotograficznym. Model oferuje najnowsze możliwości innowacyjnej technologii Nokia PureView. W aparacie fotograficznym smartfonu zastosowano zaawansowaną technologię grup soczewek poruszających się niezależnie podczas ustawiania ostrości. Dzięki temu urządzenie może bez używania lampy błyskowej absorbować pięć razy więcej światła niż konkurencyjne smartfony. Wyraźne i jasne zdjęcia oraz nagrania wideo można uzyskać także w pomieszczeniach oraz przy ograniczonym świetle nocnym. Ponadto Nokia Lumia 920 redukuje zniekształcenia spowodowane przez ruch ręki podczas wykonywania zdjęć.
Oprócz wbudowanej, wygodnej funkcji ładowania bezprzewodowego Nokia Lumia 920 zawiera także aplikację Nokia Miasto w obiektywie. Jest to najnowsza propozycja z oferty usług lokalizacyjnych firmy Nokia, wprowadzająca funkcje rozszerzonej rzeczywistości, które będą teraz dostępne również w Nokia Mapach. Pakiet usług lokalizacyjnych firmy Nokia, obejmujący także udoskonalone usługi Nokia Drive, stanowi najbardziej wszechstronną i zintegrowaną ofertę mapową na rynku smartfonów.
Nokia Lumia 820 to elegancki smartfon, który pomimo niewielkich rozmiarów może się poszczycić wysoką wydajnością. Dzięki wymiennym obudowom jego użytkownik może nie tylko dobrać odpowiedni kolor, ale też dodać funkcję ładowania bezprzewodowego. Pod obudową znajduje się miejsce na kartę pamięci micro SD.
Smartfon Nokia Lumia 920 jest dostępny w kolorze żółtym, czerwonym, białym i czarnym, a Nokia Lumia 820 w kolorach czerwonym, żółtym, białym i czarnym.