Packard Bell, jedna z wiodących firm w branży elektroniki konsumenckiej, uruchomiła polską wersję firmowej strony internetowej. Pod adresem www.packardbell.pl można znaleźć wszelkie informacje nt. firmy oraz nowości produktowych wprowadzanych na rynek europejski i polski. Rusza strona Packard Bell
Obszerne informacje nt. obecnej oferty produktów Packard Bell: komputerów stacjonarnych oraz notebooków, ich specyfikacje techniczne oraz niezbędne informacje nt. wsparcia technicznego umożliwi wszystkim konsumentom zapoznanie się z nowościami technologicznymi w prosty i szybki sposób, bez wychodzenia z domu. Oferta produktowa w przyszłości rozszerzona zostanie o odtwarzacze Mp3, GPS-y, zewnętrzne dyski twarde, monitory, urządzenia DVD & Video.
“Uruchamiając polską wersję firmowej witryny internetowej chcemy stworzyć stałą platformę wymiany informacji pomiędzy firmą Packard Bell oraz polskim konsumentem. Dostrzegamy potencjał polskiego rynku i ogromny popyt na zaawansowane urządzenia elektroniki konsumenckiej dlatego też chcemy, aby strona była użytecznym narzędziem wspierającym Klienta w świecie najnowszych technologii. Jesteśmy przekonani, że polscy użytkownicy docenią produkty Packard Bell, ich wzornictwo i funkcjonalność.” – powiedział Sylvain Braem, Manager w Regionie Europy Wschodniej firmy Packard Bell.
Packard Bell jest jedną z wiodących europejskich marek produktów komputerowych, działającą od 1991 roku. W miarę wzrostu wymagań konsumentów i łączenia się świata komputerów osobistych oraz elektroniki użytkowej firma Packard Bell rozbudowuje swoją markę i asortyment produktów, który dziś obejmuje komputery stacjonarne, notebooki i cyfrowe urządzenia multimedialne (odtwarzacze MP3, sieci domowe, GPS, magazyny danych). Trwałym atutem Packard Bell jest umiejętność przewidywania i zaspokajania stale zmieniających się oczekiwań klientów na rynku konsumenckim.