20 maja rusza telewizyjna kampania wizerunkowa CANAL+ promująca ofertę filmową stacji. Działania reklamowe mają na celu wzmocnienie wizerunku CANAL+, jako stacji premium o najbogatszej na rynku ofercie filmowej. Szeroko zakrojona komunikacja wykorzystuje dwa typy uzupełniających się spotów, które będą nadawane w ramach jednego bloku reklamowego. 30–sekundowy spot wizerunkowy akcentuje największą zaletę programową stacji – 500 premier w ciągu roku, a 15-sekundowy, aktualizowany co
tydzień spot ofertowy będzie prezentował aktualne hity antenowe.
Filmy reklamowe będą emitowane do 23 czerwca w 60 ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. m.in. w TVN, TVP, Polsacie, kanałach tematycznych TVP, Polsatu, rodzinie stacji Discovery i BBC. Od 24 maja będą wyświetlane także w 90 kinach sieci Multikino, Cinema City, Imax, Helios i Kinoplex na terenie całego kraju.
– CANAL+ w nowej odsłonie to największa dawka emocji filmowych. Nowa kampania w lekki i humorystyczny sposób pokazuje bogactwo i różnorodność naszej oferty filmowej. Koncepcja połączenia spotu wizerunkowego z zapowiedzią konkretnych premier w 15-sekundowych spotach ma ułatwić widzowi wybór najciekawszych propozycji danego tygodnia – powiedział Jan Wykrytowicz, Dyrektor ds. Badań CANAL+ Cyfrowy.
Wśród pierwszych promowanych hitów znajdą się takie tytuły, jak: „Battleship. Bitwa o Ziemię”, „American Pie. Zjazd Absolwentów” i ”Spluwy, dziewczyny i poker”.
Kreację przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, a media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group. Reżyserem spotu jest znany z pracy nad wieloma angielskimi serialami komediowymi David Kerr, laureat nagrody BAFTA, a operatorem – Danny Cohen, który pracował przy tak znanych produkcjach, jak „Les Miserables: Nędznicy” czy „Jak zostać królem”.