Redakcja serwisu Benchmark.pl, we współpracy z firmą Play, wystartowały z projektem „Historie Jutra”. Za nami pierwszy odcinek wideocastu, prowadzonego przez redaktora i pasjonata nowych technologii – Przemysława Jankowskiego oraz znaną z twórczości internetowej popularyzatorkę wiedzy – Kasię Gandor.
Nowy wideocast to połączenie dawki merytorycznej wiedzy z rozrywką. Nie brakuje w nim zarówno twardych danych, jak i historii z życia. W pierwszym odcinku prowadzący poruszyli temat relacji w dobie rozwoju technologicznego, a w kolejnych na widzów czeka m.in. tematyka biohackingu i technologii ubieralnych, omówienie roli współczesnej telewizji czy porównanie przodujących oprogramowań na urządzenia mobilne.
– Jestem bardzo szczęśliwy, że możemy naszym czytelnikom, a teraz także słuchaczom i widzom, przedstawić nowy format. Prowadzący „Historie Jutra” to duet, który gwarantuje nie tylko pigułkę wiedzy, ale także masę uśmiechu – mówi Marcin Haber, szef redakcji technologicznych WP.
Projekt wspierają działania promocyjne, obejmujące kampanię w kinach, rozgłośniach radiowych oraz na nośnikach zewnętrznych. Za przygotowanie kampanii promocyjnej odpowiada dział marketingu Wirtualnej Polski.
– Videocast „Historie Jutra” to projekt zainicjowany przez redakcję Benchmark, który jest odpowiedzią na potrzeby użytkowników, pragnących zgłębiać wiedzę związaną z przyszłością technologii i innowacji. Z myślą o najwyższej jakości produkcji, na potrzeby wideocastu stworzono specjalne studio, które umożliwia jego realizację na najwyższym poziomie, gwarantując nowoczesną i dynamiczną oprawę wizualną. Odcinki będą szeroko promowane we wszystkich kanałach grupy WP, na YouTube i w social mediach – mówi Magda Rumocka, Content Marketing Manager.
– Play jest liderem i ekspertem rynku telekomunikacyjnego, dostarczającym usługi klientom indywidualnym i firmom. Wiemy, jak istotna jest technologia, która towarzyszy nam na co dzień, zapewnia komunikację i dostęp do informacji oraz umożliwia pracę, naukę czy rozrywkę. To nieodzowny element naszego życia, dlatego o tym rozmawiamy, dzielimy się wiedzą i inspirujemy z myślą o naszych klientach – mówi Aleksandra Głowala, Menedżerka ds. Komunikacji Digital, koordynująca projekt po stronie Play.
Pierwszy odcinek dostępny jest na kanale YouTube serwisu Benchmark.pl:
W produkcję zaangażowani są:
- Renata Balana, menadżerka ds. zarządzania relacjami biznesowymi,
- Karolina Zielonka, business ownerka serwisów WP,
- Adrianna Siedlecka, senior account managerka,
- Klaudia Chojnacka, Project Manager Branded Content Video,
- Paulina Voytsekhovskyy, senior project managerka,
- Aleksandra Płatek, strateżka kontentu ds. mediów społecznościowych,
- Marcin Haber, szef redakcji technologie,
- Krzysztof Girgiel, head of sport i motoryzacja,
- Michał Mańkowski, senior media strategy manager,
- Radosław Budzik, zespół produkcji wydawnictwa,
- Mateusz Ziułkowski, główny producent,
- Maciej Sokołowski, zastępca dyrektora wideo,
- Michał Małecki, kierownik marketingu B2C.