sobota, 2 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Sagem i Telepizza nawiązują współpracę

    Zobacz również

    Sagem Communication Poland i Telepizza rozpoczynają wspólną akcję promocyjną. W ramach partnerstwa strategicznego firmy przygotowały ogólnopolski konkurs, który potrwa od 1.listopada do 24 grudnia 2007.

    - Reklama -

    Każdy, kto w czasie trwania konkursu zamówi dowolną pizzę w sieci Telepizza, otrzyma kupon z kodem umożliwiającym udział w losowaniu nagród. Codziennie do wygrania będą telefony Sagem, zaproszenia do Telepizzy, kubki i smycze Sagem oraz płyty Radia Zet.

    Kampania promująca konkurs pojawi się na antenie Radia Zet i potrwa 7 tygodni. Uzupełnią ją konkursy i promocje na łamach prasy lokalnej. Informacje na temat konkursu znajdą się także na kuponach i ulotkach  Telepizzy oraz na plakatach w sieci restauracji na terenie całego kraju.

    Telepizza regularnie organizuje konkursy i promocje dla swoich klientów, po raz pierwszy jednak mamy przyjemność współpracować z firmą Sagem. Liczymy na to, że wspólna kampania korzystnie wpłynie na postrzeganie obu marek, a także pozwoli nam wzmocnić lojalność klientów i poszerzyć naszą bazę danych – mówi Joanna Gorczyca, kierownik działu marketingu globalnego Telepizza Poland.

    Partnerstwo strategiczne z Telepizzą to doskonała okazja, by dotrzeć z naszą ofertą do młodych, aktywnych ludzi ze średnich i dużych miast. Zakładamy, że współpraca z Telepizzą, wsparta działaniami ATL i BTL, zwiększy rozpoznawalność marki Sagem i pozytywnie wpłynie na wizerunek i ocenę firmy w oczach klientów – dodaje Anna Sanocka, PR Manager w Sagem Communication Poland.

    ŹródłoSagem
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Otwórz nowe możliwości dzięki Galaxy Tab S10 Ultra

    Seria Galaxy Tab to wszechstronny towarzysz profesjonalistów – zarówno w życiu zawodowym, jak i codziennej rozrywce. Lekka, przenośna konstrukcja...