Sagem Communication Poland i Telepizza rozpoczynają wspólną akcję promocyjną. W ramach partnerstwa strategicznego firmy przygotowały ogólnopolski konkurs, który potrwa od 1.listopada do 24 grudnia 2007.
Każdy, kto w czasie trwania konkursu zamówi dowolną pizzę w sieci Telepizza, otrzyma kupon z kodem umożliwiającym udział w losowaniu nagród. Codziennie do wygrania będą telefony Sagem, zaproszenia do Telepizzy, kubki i smycze Sagem oraz płyty Radia Zet.
Kampania promująca konkurs pojawi się na antenie Radia Zet i potrwa 7 tygodni. Uzupełnią ją konkursy i promocje na łamach prasy lokalnej. Informacje na temat konkursu znajdą się także na kuponach i ulotkach Telepizzy oraz na plakatach w sieci restauracji na terenie całego kraju.
Telepizza regularnie organizuje konkursy i promocje dla swoich klientów, po raz pierwszy jednak mamy przyjemność współpracować z firmą Sagem. Liczymy na to, że wspólna kampania korzystnie wpłynie na postrzeganie obu marek, a także pozwoli nam wzmocnić lojalność klientów i poszerzyć naszą bazę danych – mówi Joanna Gorczyca, kierownik działu marketingu globalnego Telepizza Poland.
Partnerstwo strategiczne z Telepizzą to doskonała okazja, by dotrzeć z naszą ofertą do młodych, aktywnych ludzi ze średnich i dużych miast. Zakładamy, że współpraca z Telepizzą, wsparta działaniami ATL i BTL, zwiększy rozpoznawalność marki Sagem i pozytywnie wpłynie na wizerunek i ocenę firmy w oczach klientów – dodaje Anna Sanocka, PR Manager w Sagem Communication Poland.