Sagem Mobiles, francuski producent telefonów komórkowych, rozpoczyna świąteczną kampanię radiową. Akcja potrwa do 24 grudnia i obejmie rozgłośnie lokalne i ponadregionalne. Celem kampanii jest podniesienie świadomości marki Sagem oraz wsparcie wprowadzenia na polski rynek najnowszego modelu telefonu – Sagem my511X.
Przygotowana przez Sagem akcja obejmie sponsoring piosenek świątecznych w Radiu Wawa i Radiu Kolor, ufundowanie nagród w akcji Wory Mikołaja, spoty reklamowe z życzeniami świątecznymi oraz tygodniowy sponsoring Antylisty na antenie Antyradia.
W ramach intensywnych działań komunikacyjnych wyemitowanych zostanie 135 spotów reklamowych, 90 jingli sponsorskich przed piosenkami świątecznymi, 160 wskazań sponsorskich, 74 zapowiedzi programu ze wskazaniem Sagem jako sponsora oraz liczne wejścia didżejskie na żywo.
Wykorzystując anteny trzech stacji radiowych zamierzamy zoptymalizować zasięg kampanii i dotrzeć z komunikacją do szerokiego grona odbiorców – komentuje Anna Sanocka, odpowiedzialna za PR w firmie Sagem.
Świąteczną kampanię Sagema wyróżnia jej niestandardowy format- jingle sponsorskie poza blokami reklamowymi, tuż przed popularnymi piosenkami świątecznymi. Zakładamy, iż taka forma promocji wywoła pozytywne skojarzenia z marką Sagem i korzystnie wpłynie na jej postrzeganie. Intensywność i różnorodność zaplanowanych działań powinna zagwarantować akcji dużą widoczność i zwrócić uwagę słuchaczy na skierowany do nich przekaz reklamowy – dodaje.