Na początku tego miesiąca firma Samsung podjęła środki ostrożności w celu wstrzymania sprzedaży Note7 i wprowadziła dedykowany Program Wymiany Note7 http://www.samsung.com/pl/home/, który ma służyć wymianie wszystkich urządzeń. Chociaż zgłoszono niewielką liczbę incydentów, Samsung stawia bezpieczeństwo klienta na pierwszym miejscu i stara się podjąć wszelkie działania, które na tę chwilę zapewnią naszym klientom najlepsze możliwe wsparcie.
Dlatego też pragniemy przekazać aktualne
informacje na temat kroków podjętych w celu minimalizacji ryzyka
zagrażającego bezpieczeństwu naszych klientów oraz ograniczenia
wszelkich niedogodności z tego powodu.
- Przesłaliśmy bezpośrednie komunikaty do wszystkich urządzeń Note7,
które zostały aktywowane w Europie, prosząc klientów o wyłączenie
zasilania w ich urządzeniach i zwrócenie urządzeń do punktu zakupu w
dogodnym dla nich terminie. - Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami, którzy zakupili
Note7 i w pełni informujemy ich o rozwoju sytuacji. Obejmuje to czytelne
informacje na stronach europejskich Samsung.com, maile bezpośrednie do
naszych klientów, a także bieżące informacje na odpowiednich kanałach
naszych mediów społecznościowych. - Współpracujemy ściśle z naszymi partnerami w celu zapewnienia, że
wszyscy klienci, którzy nabyli Note7, mogą sukcesywnie wymieniać swoje
urządzenia na nowe począwszy od poniedziałku 19 września. - Jesteśmy w stałej współpracy z odpowiednimi organami regulacyjnymi i
instytucjami w całej Europie, aby zapewnić, że wszyscy zainteresowani
będą informowani o naszych planach i rozwoju sytuacji. - Dokładamy wszelkich wysiłków we współpracy z naszymi partnerami-dostawcami, aby zapewnić najwyższej jakości produkcję.
- Dzięki przeprowadzeniu dokładnej kontroli mamy już pewność, że problem z baterią został całkowicie rozwiązany w Note7.
Olaf Krynicki rzecznik Samsung w Polsce komentuje: – Naszym
najwyższym priorytetem jest bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego
prosimy wszystkich nabywców Note7, aby wyłączyli zasilanie w swoich
urządzeniach i zwrócili je do punktu zakupu w dogodnym dla nich
terminie. Organizujemy wymianę urządzeń w ramach Programu Wymiany Note7,
która wystartuje od poniedziałku 19 września.