czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Samsung: BIEŻĄCE INFORMACJE NA TEMAT NOTE7

    Zobacz również

    Na początku tego miesiąca firma Samsung podjęła środki ostrożności w celu wstrzymania sprzedaży Note7 i wprowadziła dedykowany Program Wymiany Note7 http://www.samsung.com/pl/home/, który ma służyć wymianie wszystkich urządzeń. Chociaż zgłoszono niewielką liczbę incydentów, Samsung stawia bezpieczeństwo klienta na pierwszym miejscu i stara się podjąć wszelkie działania, które na tę chwilę zapewnią naszym klientom najlepsze możliwe wsparcie.

    - Reklama -

    Dlatego też pragniemy przekazać aktualne
    informacje na temat kroków podjętych w celu minimalizacji ryzyka
    zagrażającego bezpieczeństwu naszych klientów oraz ograniczenia
    wszelkich niedogodności z tego powodu.

    • Przesłaliśmy bezpośrednie komunikaty do wszystkich urządzeń Note7,
      które zostały aktywowane w Europie, prosząc klientów o wyłączenie
      zasilania w ich urządzeniach i zwrócenie urządzeń do punktu zakupu w
      dogodnym dla nich terminie.
    • Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami, którzy zakupili
      Note7 i w pełni informujemy ich o rozwoju sytuacji. Obejmuje to czytelne
      informacje na stronach europejskich Samsung.com, maile bezpośrednie do
      naszych klientów, a także bieżące informacje na odpowiednich kanałach
      naszych mediów społecznościowych.
    • Współpracujemy ściśle z naszymi partnerami w celu zapewnienia, że
      wszyscy klienci, którzy nabyli Note7, mogą sukcesywnie wymieniać swoje
      urządzenia na nowe począwszy od poniedziałku 19 września.
    • Jesteśmy w stałej współpracy z odpowiednimi organami regulacyjnymi i
      instytucjami w całej Europie, aby zapewnić, że wszyscy zainteresowani
      będą informowani o naszych planach i rozwoju sytuacji.
    • Dokładamy wszelkich wysiłków we współpracy z naszymi partnerami-dostawcami, aby zapewnić najwyższej jakości produkcję.
    • Dzięki przeprowadzeniu dokładnej kontroli mamy już pewność, że problem z baterią został całkowicie rozwiązany w Note7.

    Olaf Krynicki rzecznik Samsung w Polsce komentuje: – Naszym
    najwyższym priorytetem jest bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego
    prosimy wszystkich nabywców Note7, aby wyłączyli zasilanie w swoich
    urządzeniach i zwrócili je do punktu zakupu w dogodnym dla nich
    terminie. Organizujemy wymianę urządzeń w ramach Programu Wymiany Note7,
    która wystartuje od poniedziałku 19 września.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...