Samsung GALAXY Camera to rewolucyjne urządzenie łączące w kompaktowym korpusie aparat z 21-krotnym zoomem optycznym, dotykowy wyświetlacz HD 4,8 cala, system Android wraz z tysiącami aplikacji dostępnych w Samsung Apps i Google Play oraz stałą łączność z internetem dzięki 3G/4G i wbudowanemu Wi-Fi. 27 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa, która podkreślać będzie właśnie to unikalne dla rynku aparatów cyfrowych połączenie.
Działania reklamowe komunikujące GALAXY Camera są elementem akcji wprowadzającej na rynek nową linię innowacyjnych aparatów Samsung SMART FOTO. Główne hasło kampanii „Fotografuj dziś aparatami jutra” podkreśla przełomowe rozwiązania zastosowane w tym urządzeniu.
Trwające działania promocyjne obecne będą zarówno w telewizji, kinach, prasie jak i internecie. Wychodząc naprzeciw coraz większej grupie użytkowników mediów społecznościowych Samsung nie tylko oferuje aparat, który pozwala na kreatywną fotografię i udostępnianie zdjęć w czasie rzeczywistym, ale także zdecydował się po raz pierwszy ulokować stronę internetową kampanii w serwisie Facebook. Serwis produktowy będzie widoczny również dla niezarejestrowanych użytkowników.
Duża część działań reklamowych realizowana jest online w sieci – na portalach internetowych, serwisach społecznościowych i wśród blogerów. Interaktywne aplikacje i bannery zgodnie z hasłem „A gdyby do aparatu dodać…” obrazują unikalne połączenie wielu funkcjonalności Samsung GALAXY Camera.
Powstałe na potrzeby kampanii spoty reklamowe podkreślają szerokie możliwości edycji flmów i zdjęć, które użytkownicy mogą stale poszerzać dzięki tysiącom dostępnych aplikacji Android.
Materiały do kampanii opracowały agencje Leo Burnett, Cheil i Performance Media, a za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Działania public relations wspiera agencja Havas PR Warsaw.