Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał. W kampanii Supermoc do pracy i po pracy, Samsung wraz z Wojtkiem Sokołem zachęca do wykorzystania mocy, jakie oferują nowoczesne technologie mobilne, po to, by w pełni uwolnić swój potencjał
zarówno w sferze biznesowej, jak i po pracy.
Głównym elementem nowej kampanii jest wideo, w którym Sokół wciela się w rolę „vendora”, oferującego upgrade’y kolejnym graczom. Dzięki nim zyskują oni supermoce, przydatne w codziennym życiu. Materiał jest dostępny na kanale Youtube oraz fanpage’u Samsung Polska.
– Oczekujemy od swojego smartfonu, że ten nadąży za nami niezależnie od okoliczności. Ba! Da nam możliwości, jakich wcześniej nie widzieliśmy. Jak osiągnąć tę technologiczną nirvanę, co i jak może nam w tym pomóc – o tym jest nasza najnowsza kampania Galaxy Note20 Ultra 5G. Cieszymy się, że po raz trzeci łączymy siły z Sokołem i nie możemy się doczekać aż wszyscy zobaczą efekty naszej współpracy, powiedziała Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Head of Marketing, Samsung Electronics Polska.
Głównym, obok Sokoła, bohaterem kampanii jest smartfon Galaxy Note20 Ultra 5G. To bezkompromisowe urządzenie zaprojektowano, tak by dostarczało odpowiedniej wydajności niezależnie od okoliczności. Poczynając od nietuzinkowego wyświetlacza AMOLED 2X Infinity-O z adaptacyjnym odświeżaniem do 120 Hz i profesjonalnych aparatów, przez wydajny procesor i wsparcie dla sieci 5G[1], a kończąc na wszechstronnym rysiku S Pen – Galaxy Note20 Ultra 5G pozwala osiągnąć jeszcze więcej, zarówno w pracy, jak i po godzinach. Smartfon sprawdza się nie tylko w biznesowych zastosowaniach, ale również, dzięki subskrypcji Xbox Game Pass Ultimate (usługa dodatkowo płatna), jako mobilna konsola do gier, oferująca dostęp do ponad 100 gier jakości konsolowej.
Kampania obejmuje działania digital, social media, PR oraz aktywację konsumencką. Za projekt odpowiadają agencje VMLY&R, dfusion communication oraz dom mediowy Starcom.