Samsung nieprzerwanie od 15 lat zajmuje pozycję lidera wśród producentów telewizorów na świecie. Podobnie jest w Polsce gdzie od 2005 roku telewizory tej firmy są najczęściej kupowane. To zaufanie do marki i wysoką jakość ekranów odzwierciedlają opinie konsumentów wyrażone poprzez niezależne badania, takie jak Badanie Jakości PIBJA. W ujęciu globalnym 2020 rok Samsung zakończył z blisko 31,9% udziałem w rynku telewizorów pod względem przychodów.
Jak wynika z raportu firmy badawczej Omdia, Samsung nieprzerwanie od 15 lat jest liderem na światowym rynku telewizorów. Z opublikowanej 23 lutego br. analizy Omdia, wynika, że udział Samsung Electronics w globalnym rynku pod względem przychodów wyniósł 31,8% IV kwartale 2020 r. W ujęciu całorocznym firma pod względem przychodów zachowała największy, bo wynoszący 31,9% udział w rynku.
Od 2005 roku telewizory Samsung są najczęściej kupowane przez Polaków, co oznacza, że od 15 lat firma jest liderem także w Polsce. Ostatnie 12 miesięcy Samsung zamknął nad Wisłą z 32,5% udziałem w rynku w ujęciu wartościowym i 26,8% w ujęciu ilościowym.
W 2021 roku Samsung postawi na rozwój produktów oraz unikatowych technologii i funkcji we wszystkich seriach telewizorów. W styczniu firma już zaprezentowała nową linię telewizorów Samsung Neo QLED, QLED, telewizory MICRO LED i modele Lifestyle – The Frame, Serif i Sero oraz projektory laserowe The Premiere. W ciągu najbliższych kilku lat Samsung nadal będzie inwestował w prace badawczo-rozwojowe, aby stale proponować nowe rozwiązania, które coraz lepiej wpisują się w zmieniający się styl życia.
Siła rekomendacji
Widzowie w Polsce lubią telewizory Samsung i chętnie je wybierają, co potwierdzają wyniki badania Polskiego Instytutu Badań Jakości. Telewizory Samsung zajęły 1. miejsce w zestawieniu i zostały ocenione najwyżej praktycznie pod każdym względem. W tym niezależnym badaniu, które odbyło się w 2020 roku, 6570 konsumentów wypowiedziało się na temat ośmiu marek telewizorów.
Misją Polskiego Instytutu Badań Jakości (PIBJA) jest wspieranie konsumentów przy podejmowaniu decyzji zakupowych, poprzez dostarczanie rzetelnych informacji na temat konkretnych firm czy branż. Znakiem rozpoznawczym, który jednocześnie potwierdza jakość jest charakterystyczne białe Q na złotym tle.
– Tak wysoka ocena w Badaniu Jakości jest dla nas szczególnie ważna z dwóch powodów. Po pierwsze to sami widzowie oceniają produkt. Jeśli deklarują, że poleciliby nasze telewizory znajomym to znaczy, że dostarczają im one najlepszej rozrywki i doskonałych wrażeń każdego dnia. To wyraz ogromnego zaufania, za który dziękujemy. Po drugie, w zeszłym roku większość z nas spędziła w domu sporo czasu, co przełożyło się nową rolę i sposób wykorzystania telewizora w codziennym życiu. Odkrywaliśmy jego możliwości na nowo – wspierał nas w różnych aspektach życia od pracy, przez naukę, aż po trening. Konsumenci wskazali nowe potrzeby, a my – jak przystało na lidera rynku – w 2021 roku przychodzimy do nich z odpowiedziami i stawiamy poprzeczkę jeszcze wyżej – powiedział Grzegorz Stanisz, Head of Visual Display Business in Poland w firmie Samsung Electronics Polska
Samsung Neo QLED to ogromne wrażenia
W tym roku widzowie mogą liczyć na jeszcze więcej rozrywki w świetnej jakości. Nowe telewizory Samsung Neo QLED 2021 to kwantowy skok dla technologii wyświetlania. Samsung wykorzystał to, co najlepsze w technologii QLED, dodając do tego jeszcze bardziej precyzyjne podświetlenie Mini LED. W połączeniu z wydajnym procesorem i sztuczną inteligencją możliwości telewizorów z tej serii, zarówno 8K jak i 4K przeniosą widzów do filmowego świata, który zobaczą dokładnie tak, jak chciał tego jego twórca.
Widzowie będą także mieli do dyspozycji szereg „inteligentnych funkcji”, które rozszerzają rolę telewizora w dziedzinach, takich jak fitness, rozrywka czy praca w domu. Telewizory Samsung Neo QLED 2021 to także nowe rozwiązania dla graczy, w tym Pasek Gier czy zmiana proporcji ekranu, w formacie (21:9 i 32:9).