24 maja firma Samsung otworzyła w Galerii Młociny swój dwudziesty drugi Brand Store w Polsce. Otwarcie nastąpiło dokładnie 10 lat po otwarciu pierwszego polskiego sklepu firmy.
24 maja Samsung otworzył swój 22 drugi Brand Store – tym razem w warszawskiej Galerii Młociny. Sklep zlokalizowany jest na poziomie 0 galerii handlowej i ma powierzchnię 125 m2. Jest to przestrzeń, w której można zapoznać się z oraz zakupić najbardziej zaawansowane sprzęty marki.
Na fanów najnowszych technologii czekają smartfony, tablety, zegarki, akcesoria, telewizory, a także odkurzacze i odświeżacze powietrza oraz wiele innych innowacyjnych produktów. Samsung Brand Store to także profesjonalni konsultanci, którzy pomogą w doborze właściwego modelu, czy konfiguracji i spersonalizowaniu ustawień, czy też opowiedzą o całym ekosystemie Samsung oraz SmartThings.
– Nasze sklepy cieszą się ogromną i coraz większą popularnością. Klienci lubią przychodzić i kupować w naszych Brand Stores. To co podkreślają to fakt, że znajdują w nich kompletną gamę naszych produktów oraz usług – niezależnie od tego czy szukają najbardziej zaawansowanego smartfonu, czy telewizora z doskonałą jakością obrazu i dźwięku – mówi Anna Orlicka-Kubów, Retail Marketing Manager w Samsung Electronics Polska.
To dwudziesty drugi Samsung Brand Store w Polsce i czwarty w Warszawie. Pierwszy działa od kwietnia 2013 roku i mieści się w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Był to również pierwszy tego typu sklep firmy Samsung Electronics w tej części Europy.
Operatorem warszawskiego Samsung Brand Store Galeria Młociny jest firma Matrix Media.