Samsung jest pierwszą firmą w Polsce, która zamieściła swoją reklamę w serwisie Skype. W jednym z najpopularniejszych komunikatorów internetowych na świecie pojawiła się kampania Samsung Galaxy Note. Kampania Samsung w serwie Skype ma na celu przedstawienie korzyści, jakie niesie ze sobą korzystanie z komunikatora za pośrednictwem Samsung Galaxy Note. Duży i wyrazisty ekran pozwala prowadzić rozmowy przez Skype w wygodny sposób.
Mobilność urządzenia pozwala na komunikację w dowolnej lokalizacji i czasie.
–Zdecydowaliśmy się na kampanię reklamową w serwisie Skype, ponieważ stale szukamy nowych, niestandardowych kanałów komunikacji. Kampania reklamowa w serwisie pozwala nam na dotarcie do nowej grupy odbiorców, a także na zaprezentowanie Samsung Galaxy Note jako urządzenia, które idealnie sprawdza się przy korzystaniu z komunikatora – mówi Olaf Krynicki, PR Manager w Samsung Electronics Polska.
Polska znalazła się wśród 10 nowych rynków, na których Skype udostępnił reklamę w swojej aplikacji. W Polsce z komunikatora korzysta 21,7% internautów co daje 4,1 mln użytkowników*. Wyłącznym partnerem firmy sprzedającym reklamy w komunikatorze jest Agora.