Podczas uroczystej gali zorganizowanej przez redakcję IT Reseller – Mistrzowie Nowych Technologii, firma Samsung Polska otrzymała nagrodę w kategorii Najlepszy Producent Rozwiązań Digital Signage, Mikołaj Bobiński został uznany najlepszym Dyrektorem Kanału Partnerskiego, a program STEP zwyciężył w kategorii Najlepszy Program Partnerski. Gala odbyła się 18.05 br. w Hard Rock Cafe w Warszawie. Nagrody zostały przyznane w 27 kategoriach. Firmę Samsung reprezentowali Mikołaj Bobiński,
Dyrektor Sprzedaży B2B oraz Wojciech Zaskórski, Dyrektor Dywizji B2B.
– Mam szczególną satysfakcję z powodu wyróżnienia jakie zostało przyznane naszemu programowi partnerskiemu STEP. Opracowaliśmy go z myślą o ścisłej współpracy z naszymi partnerami biznesowymi i wspólnemu dążeniu do sukcesu. Jesteśmy świadomi, że żadna nagroda nie jest przyznawana raz na zawsze, dlatego też traktujemy ją jako zobowiązanie do zachowania najwyższej jakości naszych produktów biznesowych, jak i zacieśniania współpracy w ramach programów partnerskich firmy Samsung – mówi Mikołaj Bobiński, Dyrektor Sprzedaży B2B w Samsung Polska.
Samsung Electronics jest światowym liderem i pionierem technologii digital signage. Jego udziały na globalnym rynku sięgają niemal 30%. Firma oferuje profesjonalne, wielkoformatowe monitory LFD, w rozmiarach od 10 do aż 110 cali, które charakteryzują się wysoką jakością obrazu i przydatnymi funkcjami. Odporność na warunki atmosferyczne, pył, wilgoć, powodują, że można je zastosować w wewnątrz jak i na zewnątrz budynków bez obaw o utratę jakości obrazu lub zniszczenie. Najnowszymi produktami kategorii digital signage firmy Samsung są QLED Signage UHD oraz ekrany LED z serii IF, które charakteryzują się niezrównaną jakością obrazu, wytrzymałością oraz elastycznością zastosowania i możliwościami aranżacyjnymi.
Program Samsung STEP został opracowany, aby zapewnić wsparcie sieci dystrybucji Samsung Polska oraz resellerom wdrażającym rozwiązania Samsung w środowisku B2B (Business-to-Business). Obejmuje trzy poziomy partnerstwa (Platinum, Gold i Silver) zdefiniowane i dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesowych kontrahentów firmy Samsung. To oficjalny system zarządzania partnerami opracowany z myślą o ułatwieniu wspólnych strategii wejścia na rynek, zapewnieniu dostępu do najbardziej aktualnych materiałów sprzedażowych i marketingowych oraz wykorzystywaniu szans biznesowych na rynku B2B. Udział w programie umożliwia zdobycie nagród uzależnionych od wysokości osiągniętego przychodu.
Integralną częścią programu jest identyfikacja i wdrożenie wspólnych akcji w zakresie działań marketingowych. STEP jest drugim największym programem partnerskim w koncernie Samsung.