Samsung wystartował z nową kampanią promującą szerokie portfolio pralek oraz prezentującą unikalne technologie Samsung w pralnictwie. Działania promocyjne prowadzone są w radiu, social mediach, digitalu oraz mediach online. Marka Samsung, lider na rynku innowacyjnych urządzeń AGD, od lat prezentuje, jak istotny wpływ na codzienne obowiązki mają technologie, które ułatwiają życie.
W portfolio marki Samsung znaleźć można m.in. pralki, które z łatwością sprostają potrzebom różnych użytkowników. W najnowszej kampanii, koreański gigant kładzie nacisk na unikalne technologie, które doceniają użytkownicy
Technologie, które zmieniają pranie
Ogólnopolska kampania skupia się na podkreśleniu zalet innowacyjnych technologii dostępnych tylko w pralkach Samsung, które wyróżniają te urządzenia na rynku. Wśród nich na szczególną uwagę zasługuje technologia EcoBubble™, która pozwala na skuteczne pranie delikatnych ubrań w bardzo niskich temperaturach. Jest to możliwe dzięki połączeniu detergentu, powietrza i wody, które tworzą aktywną pianę wnikającą w głąb tkaniny. EcoBubble zmniejsza ryzyko uszkodzenia delikatnych tkanin i pozwala zaoszczędzić energię elektryczną. W kampanii zaprezentowane jest także cenione przez użytkowników rozwiązanie Add Wash™, czyli dodatkowe drzwi pozwalające na dodanie jeansów, koszuli czy skarpetek na dowolnym etapie prania.
Komunikacja skierowana jest do wszystkich stojących przed decyzją o zakupie nowego urządzenia. Działania promocyjne prowadzone są w radiu, social mediach i digitalu W wyborze nowej pralki pomogą również artykuły contentowe w portalach lifestylowych. Użytkownicy mogą dowiedzieć się więcej na temat unikalnych technologii marki Samsung, które stają się niezbędne w każdym gospodarstwie domowym.
Kampania wizerunkowa pralek Samsung potrwa do 15 grudnia.