Niewiele ponad tydzień temu ogłoszono globalny program wymiany Note7 jako odpowiedź na potencjalne problemy z baterią urządzenia. Od tamtej pory ciężko pracujemy nad tym, aby przyspieszyć wysyłkę nowych urządzeń do klientów, którzy skorzystali z programu wymiany oraz minimalizujemy wszelkie niedogodności z tym związane. Mamy świadomość, że nasi klienci mają wiele pytań związanych z programem wymiany, dlatego też pragniemy podkreślić jak ważne jest to, aby wymienić swoje urządzenie na nowe.
– Bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem. Prosimy użytkowników, aby wyłączyli swoje Note7 i wymienili na nowe, tak szybko, jak to tylko możliwe – mówi DJ Koh, President of Mobile Communications Business, Samsung Electronics. – Prowadzimy wysyłkę nowych urządzeń, aby mogły one zostać przekazane klientom w ramach programu wymiany tak wygodnie, jak to tylko możliwe oraz w zgodzie z obowiązującymi przepisami. Bardzo dziękujemy naszym klientom za zrozumienie i cierpliwość.
Pomimo tego, że doszło do naprawdę niewielkiej liczby incydentów, Samsung robi wszystko, żeby zapewnić pomoc i bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom. Samsung zidentyfikował wadliwe urządzenia i zaprzestał ich sprzedaży oraz dostaw.
Wszystkich klientów, którzy zakupili Note7 prosimy o wyłączenie urządzenia i jak najszybsze skorzystanie z programu wymiany.
Prosimy użytkowników Note7, aby skontaktowali się ze z infolinią bądź serwisem, tak szybko, jak to tylko możliwe.