piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Samsung prosi użytkowników Note7, aby skorzystali z programu wymiany urządzeń

    Zobacz również

    Niewiele ponad tydzień temu ogłoszono globalny program wymiany Note7 jako odpowiedź na potencjalne problemy z baterią urządzenia. Od tamtej pory ciężko pracujemy nad tym, aby przyspieszyć wysyłkę nowych urządzeń do klientów, którzy skorzystali z programu wymiany oraz minimalizujemy wszelkie niedogodności z tym związane. Mamy świadomość, że nasi klienci mają wiele pytań związanych z programem wymiany, dlatego też pragniemy podkreślić jak ważne jest to, aby wymienić swoje urządzenie na nowe.

    - Reklama -

    Bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem. Prosimy użytkowników, aby wyłączyli swoje Note7 i wymienili na nowe, tak szybko, jak to tylko możliwe – mówi DJ Koh, President of Mobile Communications Business, Samsung Electronics. – Prowadzimy wysyłkę nowych urządzeń, aby mogły one zostać przekazane klientom w ramach programu wymiany tak wygodnie, jak to tylko możliwe oraz w zgodzie z obowiązującymi przepisami. Bardzo dziękujemy naszym klientom za zrozumienie i cierpliwość.

    Pomimo tego, że doszło do naprawdę niewielkiej liczby incydentów, Samsung robi wszystko, żeby zapewnić pomoc i bezpieczeństwo wszystkim użytkownikom. Samsung zidentyfikował wadliwe urządzenia i zaprzestał ich sprzedaży oraz dostaw.

    Wszystkich klientów, którzy zakupili Note7 prosimy o wyłączenie urządzenia i jak najszybsze skorzystanie z programu wymiany.

    Prosimy użytkowników Note7, aby skontaktowali się ze z infolinią bądź serwisem, tak szybko, jak to tylko możliwe.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO Find X8 Pro debiutuje w Europie, a wraz z nim ColorOS 15

    OPPO oficjalnie zaprezentowało najnowsze modele z flagowej serii Find – OPPO Find X8 oraz OPPO Find X8 Pro. Model...