piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Samsung udostępnił aplikację MIGAM dla gości Centrum Nauki Kopernik

    Zobacz również

    Samsung Electronics Polska rozszerzył swoją współpracę z Migam.org i udostępnił punkt obsługi klienta dla osób niesłyszących w Centrum Nauki Kopernik. Usługa jest dostępna od 26 czerwca 2018 roku. Centrum Nauki Kopernik to dla firmy Samsung szczególne miejsce. Jako partner strategiczny wspiera je od otwarcia w 2010 roku – wyposaża w okulary GearVR, tablety, monitory i telewizory. Tym razem, dzięki wykorzystaniu nowych technologii, Samsung chce ułatwić osobom niesłyszącym komunikację z obsługą Centrum.

    - Reklama -

    Aplikacja MIGAM w Centrum Nauki Kopernik jest dostępna na tablecie Samsung umieszczonym przy kasie. Dzięki niemu słowa pracownika Kopernika są automatycznie tłumaczone i pokazywane w języku migowym na ekranie urządzenia. – Staramy się zapewnić osobom z niepełnosprawnościami jak najlepsze warunki wizyty w Koperniku. Dostęp do aplikacji MIGAM ułatwia niesłyszącym komunikowanie się. – mówi Katarzyna Nowicka z Centrum Nauki Kopernik.

    Aplikacja MIGAM jest wykorzystywana w większości punktów obsługi klienta Samsung w Polsce – zarówno w Brand Storach, jak i serwisach. Sukcesywnie są one dostosowywane do potrzeb osób z innymi dysfunkcjami. Kilka z punktów zostało wyróżnionych nawet certyfikatem „Obiekt bez barier”, przyznawanym przez fundację Integracja.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...