Marsz Różowej Wstążki rozpoczyna październik jako miesiąc profilaktyki w walce z rakiem piersi. Organizowany w ramach Wielkiej Kampanii Życia przez Stowarzyszenie Amazonek i wspierany wspólnie przez firmy Avon i Samsung wyruszy 29 września ulicą Nowy Świat w Warszawie o godz. 12.00.
Z
okazji miesiąca Różowej Wstążki Samsung wprowadza na rynek specjalną
edycję najnowszego telefonu J600 w kolorze różowym. Limitowana seria,
której twarzą i ambasadorką została Ilona Felicjańska zawierać będzie
wyjątkowy, związany z akcją ‘Wielka Kampania Życia’, content (różowe
tapety, specjalnie wybrane dzwonki z muzyką, zdjęcia instruktażowe jak
poprawnie wykonywać badanie piersi). Jej niecodzienny charakter
podkreśli również biżuteryjna zawieszka z różową wstążką.
Telefon
dostępny będzie w sprzedaży od początku października w ograniczonej
liczbie – 500 sztuk. Każdej z nich towarzyszyć będzie pakiet materiałów
informujących na temat profilaktyki w walce z rakiem.
Za każdy zakupiony różowy telefon J600, Samsung przekaże Fundacji
„Amazonki” 50zł. Dodatkowo, przez cały październik Samsung umożliwia
wsparcie akcji wszystkim, którzy zarejestrują się na stronie
www.samsungfunclub.pl i zasilą w ten sposób konto Fundacji symboliczną
złotówką. Wystarczy być posiadaczem telefonu komórkowego –
niekoniecznie marki Samsung.
Pierwszy
wyjątkowy, różowy i przez to niezwykle kobiecy J600 wygrać będzie można
w konkursie organizowanym w ramach Marszu Różowej Wstążki, w sobotę na
placu przy pomniku Mikołaja Kopernika w Warszawie.