Firma Samsung Electronics po raz szósty z rzędu otrzymała Gwiazdę Jakości Obsługi. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest w oparciu o opinie klientów, dlatego stanowi wyraz uznania i potwierdza wysoką jakość świadczonych usług. Charakterystyczne logo Gwiazdy Jakości Obsługi jest rozpoznawane przez ponad 10 milionów Polaków. Tytuł ten przyznawany jest firmom, które w badaniu klientów prowadzonym w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi osiągnęły najlepsze wyniki.
W tym roku – już po raz szósty – Samsung otrzymał wyróżnienie w kategorii „Obsługa posprzedażowa RTV, AGD i telefonów komórkowych (urządzeń mobilnych)”.
– Konkurencyjność na rynku konsumenckim rośnie w niesłychanym tempie, dlatego usługi takie jak wsparcie serwisowe mają coraz większy wpływ na decyzje klientów. Gwiazda Jakości Obsługi jest dla nas wyróżnieniem szczególnym, ponieważ wprost wyraża opinie użytkowników. Potwierdza, że oferowane przez nas usługi świadczone są na wysokim poziomie. Jako firma przykładamy szczególną wagę do tego, aby jakość obsługi klienta była równie wysoka, co jakość produktów, a ta nagroda potwierdza, że zmierzamy w dobrym kierunku – powiedział Jarosław Orski, szef serwisu w Samsung Electronics Polska.