Life Unstoppable to nowa kampania Samsung, w ramach której firma zaprezentuje najnowsze smartfony, urządzenia ubieralne, telewizory, produkty audio i urządzenia AGD. Przygotowana przez Samsung interaktywna podróż w wirtualnym świecie, pozwoli poznać produkty, a także przekonać się, jak urządzenia wprowadzone w 2020 roku zapewniają rozrywkę, pobudzają kreatywność oraz efektywność w działaniu, tak ważne w dzisiejszym cyfrowo połączonym świecie.
Kampania wystartuje 2 września.
Kampania Life Unstoppable to dynamiczna, 45-minutowa wirtualna podróż w głąb najnowszych technologii firmy Samsung. Prezenterzy oraz specjalnie zaproszeni goście pokażą, jak wprowadzane przez Samsung innowacje pozwalały na tworzenie rozwiązań ukierunkowanych na łączność, współpracę i ciągłość działania tak, by nic nie było w stanie nas powstrzymać.
Interaktywna forma prezentacji pozwoli gościom odkryć wiele nowych urządzeń – smartfonów, telewizorów i urządzeń AGD – bez konieczności wychodzenia z domu. Najnowsze innowacje zintegrowanego ekosystemu firmy Samsung dostarczą rozwiązań odpowiadających na potrzeby użytkowników, poczynając od udogodnień związanych z domową rozrywką, poprzez tworzenie niesamowitych wrażeń z grania, a na wydajnych urządzeniach smart kończąc. Wszystko to tworzy przestrzeń dla kreatywnej pracy i zabawy, zarówno w domu, jak i poza nim.
Tegoroczna cyfrowa forma prezentacji to jeden z wielu sposobów, w jaki firma stara się dostosować do globalnych zmian związanych z ograniczeniami dotyczącymi podróży, miejsca pracy oraz osobistych interakcji między ludźmi.
-Firma Samsung kontynuuje wprowadzanie przełomowych innowacji dla naszych klientów. Cieszymy się, że możemy na nowo odkrywać sposoby prezentacji, które umożliwiają przedstawienie naszej najnowszej linii smartfonów, urządzeń typu wearables, telewizorów, urządzeń AGD i innych. Jest to podróż, która pokaże, jak nasza przełomowa technologia oparta na łączności, napędza życie tak, by było nie do zatrzymania – mówi Benjamin Braun, Samsung Europe’s Chief Marketing Officer.
Kampania Life Unstoppable rozpocznie się 2 września 2020 roku o godzinie 10:00 czasu środkowoeuropejskiego (CET) i będzie dostępna dla mediów a także partnerów handlowych.