czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Samsung zaprasza na Fortnite Challenge w CH Arkadia

    Zobacz również

    Najnowsze urządzenia marki Samsung, w tym m.in. smartfon Galaxy Note9 oraz Galaxy A7, tablet Galaxy Tab S4 czy smartwatch Galaxy Watch będzie można zdobyć w turnieju Fortnite organizowanym 5 października w Samsung Brand Store w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Do rywalizacji stanąć mogą zawodnicy, którzy ukończyli 15 lat. Wystarczy w dniu turnieju, w godzinach 12:00 – 19:00 przyjść do salonu Samsung Brand Store w CH Arkadia w Warszawie i wypełnić formularz zgłoszeniowy.

    - Reklama -

    Na uczestników czekać będzie 12 stanowisk wyposażonych m.in. w najnowsze smartfony firmy Samsung – Galaxy Note9 oraz Galaxy S9. Dla 10 najlepszych zawodników przewidziano nagrody w postaci urządzeń firmy Samsung: smartfonów, tabletów i smartwatchy.

    Podczas turnieju w Samsung Brand Store spotkać będzie można zawodowych e-graczy z drużyny Pride, która w maju tego roku otworzyła dywizję dedykowaną grze Fortnite. Team Pride w skład, którego wchodzą tacy zawodnicy jak „Hashtag”, „Tabooo”, „Arokiz” czy „Mozbi”, podzieli się z widzami i zawodnikami wskazówkami dotyczącymi rozgrywki.

    Fortnite, to jedna z najpopularniejszych na świecie gier, która od 2017 roku szturmem zdobywa serca coraz większej rzeszy fanów. Komiksowa stylistyka oraz tryb Battle Royale, w którym 100 graczy rywalizuje o zwycięstwo w ramach jednej mapy to najważniejsze elementy charakteryzujące grę. Mobilna wersja gry na system Android dostępna była przedpremierowo wyłącznie na urządzeniach marki Samsung, w tym najnowszym superwydajnym smartfonie Galaxy Note9.

    Organizatorem turnieju jest Matrix Media.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Obawy o bezpieczeństwo hamują rozwój AI w obsłudze klienta

    Mimo że 80% konsumentów chciałoby korzystać ze sztucznej inteligencji w kontakcie z obsługą klienta, aż 85% firm nie wdrożyło...