czwartek, 20 lutego, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Santander mobile z nominacją do Mobile Trends Awards 2024

    Zobacz również

    Aplikacja mobilna Santander Bank Polska została nominowana do prestiżowej nagrody Mobile Trends Awards 2024.

    - Reklama -

    Santander mobile pomaga w codziennych sprawach już 3,1 mln klientów, a jej użytkownicy stanowią aż 82 proc. osób korzystających z kanałów cyfrowych banku.

    Nominacja do Mobile Trends Awards 2024 jest dla nas potwierdzeniem, że rozwijamy swoje usługi w zgodzie z najnowszymi trendami oraz potrzebami klientów – mówi Izabela Kwiatkowska, menedżerka zespołu ds. adopcji rozwiązań cyfrowych w Santander Bank Polska. – Tylko w 2024 roku nasza aplikacja zyskała: skrócony proces przelewów, możliwość zarządzania listami ulubionych odbiorców oraz nowe waluty w Kantorze Santander i Koncie24 walutowym. Nasi klienci w aplikacji mogą również kupić doładowania do wybranych platform oferujących gry, filmy, muzykę. Za pomocą Asystenta finansów są w stanie analizować wpływy i wydatki na kontach oraz kartach kredytowych w określonych kategoriach. Mogą też ubezpieczyć się przed podróżą, a nawet złożyć wniosek świadczenie wychowawcze w programie Rodzina 800+ oraz wniosek o świadczenie z programu Dobry Start. Wprowadziliśmy zmiany w wyglądzie aplikacji, dzięki czemu jest jeszcze bardziej intuicyjna i przyjazna w użyciu – wyjaśnia Izabela Kwiatkowska.

    Mobile Trends Awards to nagrody przyznawane od kilkunastu już lat firmom, które z sukcesem posługują się technologiami mobilnymi w swoich projektach. Decyduje o nich kapituła konkursowa, w której skład wchodzą zaproszeni do współpracy przez organizatorów eksperci ze świata IT oraz technologii mobilnych. Jury wyróżnia innowacyjne rozwiązania oraz aplikacje, które najlepiej odpowiadają na potrzeby użytkowników

    Aplikacje banków przestały być tylko sposobem na łatwy dostęp do rachunku bankowego. Oferują szereg narzędzi i usług mocno wykraczających poza zarządzanie finansami osobistymi. To z jednej strony efekt transformacji cyfrowej, która znakomicie rozwija się w sektorze finansowym, z drugiej zaś – postaw ze strony konsumentów. Coraz mocniejszy głos na rynku mają młodzi, którzy w ogóle nie dzielą życia na „online” i „offline”, a od oferowanych im usług oczekują szybkiego, niezawodnego i atrakcyjnego w formie dostępu do rozmaitych produktów, najlepiej w czasie rzeczywistym – mówi Piotr Hibner, dyrektor obszaru digital i eCommerce w Santander Bank Polska.

    Rozwój aplikacji Santander mobile jest efektem m.in. analizy opinii konsumentów. W 2024 roku użytkownicy zalogowali się do Santander mobile ponad miliard razy, BLIKIEM zrobili ponad 250 mln płatności. Dane te potwierdzają rosnącą popularność aplikacji.

    Santander mobile wcześniej zdobyła Certyfikat Prostej Polszczyzny, przyznany przez badaczy z Pracowni Prostej Polszczyzny w Uniwersytecie Wrocławskim, a także tytuł SME Banking Club za Najlepszą Aplikację Mobilną dla MŚP w regionie Europy Środkowowschodniej.

    Głosowanie w Mobile Trends Awards 2024 potrwa od 12 do 20 lutego.

    ŹródłoSantander
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    AGI – szansa czy game over dla ludzkości?

    Maszyny mogą próbować wygrać z nami za wszelką cenę. Sztuczna inteligencja ma wspierać, a nie zastąpić człowieka. To głos...