Serce i Rozum są już z nami 3 lata. Udało im się sporo w tym czasie osiągnąć. Zdobyli serca polskich widzów i internautów, odświeżyli wizerunek marki TP, żeby później przenieść się w blasku reflektorów do Orange. Mają prawie 2 miliony fanów na facebooku i blisko 21 milionów wyświetleń spotów na własnym kanale na youtubie. Wczoraj dołożyli kolejną cegiełkę, a właściwie dwie cegiełki na gali Golden Arrow. Wyróżnienie w kategorii spot viralowy, za spot Serce kręci reklamę z KOTEM i
nagrodę główną w kategorii Social Media za case Serce i Rozum – Królowie polskiego facebooka!
W poniedziałek startuje już 49 spotz ich udziałem, co jest nie lada wyczynem. Jest to również drugi spot z serii odwiedzin Pana Wykrzyknika. Pierwszy spot, pomimo krótkiego formatu (15 sekund) spotkał się z miłym odbiorem i zdobył ponad 222 tys. wyświetleń w miesiąc.