Profil Serce i Rozum z ponad 1,6 mln fanów jest już najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku. Na ten sukces złożyły się przede wszystkim konsekwentnie realizowana strategia prowadzenia profilu oraz niesłabnąca popularność obu postaci.
Serce i Rozum pojawili się na polskim Facebooku w październiku 2010 roku. W ciągu trzech pierwszych miesięcy polubiło ich 40 tys. fanów, a fanpage znalazł się w TOP 10 najszybciej rosnących stron na Facebooku. Od początku profil przyjął kilka
strategicznych założeń, które zapewniły mu niesłabnącą popularność. Zgodnie z duchem social media fani mieli dostają to, czego oczekują, nie zapominając o wartościach marki Orange.
– Fanpage Serca i Rozumu poprzez zabawę wprowadza w świat ofert Orange w lekki i przyjazny sposób. Atrakcyjny kontent na profilu zapewnia i gwarantuje rozrywkę, podtrzymuje zaangażowanie i powoduje, że fanów wciąż przybywa. To wartość dodana dla całej platformy komunikacyjnej i miejsce interakcji z jej miłośnikami – mówi Paweł Patkowski, Dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji.
W 2011 r. działania wokół profilu zostały docenione nagrodami: Grand Webstar 2011, nagrodą Klubu Twórców Reklamy 2011, Golden Arrow 2011 oraz wyróżnieniem Złote Orły 2011. W kolejnym roku profil Serca i Rozumu stał się drugim, najpopularniejszym miejscem na polskim Facebooku. Nasi brandheroes zdobyli serca prawie 900 tys. nowych fanów. Rok 2012 był również czasem wielkiej przeprowadzki Serca i Rozumu do Orange.
W ubiegłym roku 409 wpisów wywołało ponad 1.6 mln „lubię to”, 126 tys. komentarzy i 187 tys. udostępnień. W sumie w ciągu roku ponad 57 tys. osób zaangażowało się w dodatkowe aplikacje dostępne na profilu. Fanów wciąż przybywa i są to fani lojalni – to największa wartość profilu Serce i Rozum na Facebooku.
Profilem Serca i Rozumu na Facebooku zarządza agencja Lemon Sky. Autorami postaci Serce i Rozum oraz platformy komunikacji jest agencja Publicis.