Firma Prestigio, światowy producent prestiżowych urządzeń i akcesoriów komputerowych oferuje swoim klientom popularną usługę door-to-door pozwalającą na serwisowanie urządzeń bez wychodzenia z domu. Usługa świadczona jest przez firmę FixIT, wyspecjalizowaną w naprawach produktów IT oraz elektroniki użytkowej.
Sposób realizacji naprawy urządzenia nazywany skrótowo door-to-door polega na przesłaniu pocztą kurierską uszkodzonego sprzętu do serwisu firmy Prestigio,
następnie naprawione urządzenie wraca przesyłką kurierską do właściciela na koszt serwisu, dzięki czemu klient bez wychodzenia z domu i ponoszenia kosztów otrzymuje sprawny produkt. Warto podkreślić, że usługa jest w całości darmowa, od rejestracji w systemie RMA, nadania paczki kurierskiej po serwisowanie i odbiór urządzenia. Prestigio dbając o swoich klientów stawia na komfort realizacji całej operacji, dlatego zatrudnił wyspecjalizowaną firmę FixIT, świadczącą takie usługi.
Przedsiębiorstwo zapewnia maksymalna elastyczność w dopasowywaniu się do wymagań producentów i użytkowników. Wszystko odbywa się bez konieczności pośrednictwa sprzedawcy, dzięki czemu klient kontaktuje się jedynie z serwisem i ustala odbiór uszkodzonego urządzenia w dogodnym dla niego terminie.
-W trosce o oszczędność czasu spędzonego w serwisie wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów oferując bezpłatną usługę door-to-door. Zależy nam na komforcie oraz satysfakcji klientów, dlatego serwisowanie wykonywane jest przez firmę FixIT mającą wieloletnie doświadczenie w branży IT – mówi Grzegorz Kiszka, Kierownik Serwisu w firmie Asbis.
FixIT realizuje swoje usługi na terenie Polski, Węgier i Słowacji. Reklamacje produktów Prestigio w Polsce będą obsługiwane w oddziale krośnieńskim Fixit.