Samsung Premium Service Plaza to już kolejny punkt obsługi klienta firmy Samsung, który został wyróżniony certyfikatem potwierdzającym dostępność architektoniczną lokalizacji dla osób z niepełnosprawnościami. W lokalu zadbano o szerokość drzwi, odpowiednią wysokość blatów i klamek oraz dogodną przestrzeń do manewrowania wózkiem inwalidzkim. Zamontowano także specjalne oznaczenie ciągów komunikacyjnych, a także dostosowano oświetlenia, by ułatwić poruszanie się po serwisie osobom niedowidzącym.
– Tak samo jak dostarczenie najlepszej jakości sprzętu, ważna jest dla nas obsługa klienta. Z myślą o osobach z niepełnosprawnościami przystosowujemy sklepy, a teraz też serwis Samsung tak, by każdy mógł z nich wygodnie korzystać. – tłumaczy Jarosław Orski, Head of Service z Samsung Electronics Polska.
By Samsung Premium Service Plaza w Warsaw Spire odpowiadał na wszelkie potrzeby osób niepełnosprawnych o ocenę miejsca pod kątem dostępności i łatwości poruszania się poproszono Fundację Integracja. To ona, wykorzystując swoje doświadczenie i wiedzę specjalistów, przygotowała plan pomieszczeń tak, by osoby z niepełnosprawnością mogły samodzielnie i wygodnie korzystać z serwisu Samsung. Wynikiem prac wykończeniowych był audyt, na podstawie którego przyznano lokalizacji certyfikat „Obiekt bez barier”.
– To wielka radość i satysfakcja, że coraz więcej firm decyduje się dostosowywać swoje placówki do potrzeb osób z niepełnosprawnością i już na etapie planowania inwestycji brać pod uwagę potrzeby tej grupy klientów. Dostępność nowych technologii, w których Samsung jest światowym liderem, to dla ludzi takich jak ja często okno na świat. Samsung otwiera je szeroko i zapewnia nie tylko dostępne technologie, ale też tworzy miejsca, w których można z nich skorzystać. – komentuje przyznanie certyfikatu Piotr Pawłowski, prezes Fundacji Integracja.
W lokalu zadbano o szerokość drzwi, odpowiednią wysokość blatów i klamek oraz dogodną przestrzeń do manewrowania wózkiem inwalidzkim. Zamontowano także specjalne oznaczenie ciągów komunikacyjnych, a także dostosowano oświetlenia, by ułatwić poruszanie się po serwisie osobom niedowidzącym. Jak wszystkie punkty obsługi klienta firmy Samsung, serwis zapewnia także wygodną i bezpłatną obsługę osób niesłyszących. Certyfikat „Obiekt bez barier” to czytelna wskazówka, że lokal jest przyjazny i dostosowany do potrzeb osób z różnymi niepełnosprawnościami. To także potwierdzenie jego dostosowania do potrzeb osób starszych, które często borykają się z problemem ograniczonej możliwości poruszania się. Rodzicom naklejka „Obiekt bez barier” sygnalizuje, że mogą to miejsce odwiedzić wraz z dziećmi.
Samsung Premium Service Plaza to miejsce przyjazne wszystkim. Jego goście mogą odwiedzić strefę VR, w wygodnym fotelu posłuchać muzyki, a dzieci – pobawić się w stworzonym dla nich kąciku. Serwis znajduje się w dogodnej lokalizacji w samym centrum miasta w kompleksie biurowców Warsaw Spire. Jest to jedna z najczęściej nagradzanych inwestycji w Europie, prowadzona przez firmę Ghelamco, która jest liderem zrównoważonego budownictwa w Polsce. Do serwisu z łatwością można dostać się samochodem, tramwajem, a nawet metrem.