Serwisy sportowe należące do Wirtualnej Polski ponownie odnotowały znakomite wyniki w najnowszym badaniu Gemius/PBI i – po raz kolejny – były najchętniej wybieranymi witrynami w kategorii Sport. We wrześniu 2017 roku serwisy sportowe Wirtualnej Polski odwiedziło ponad 5,8 mln użytkowników, o ponad 86 tysięcy więcej, niż serwisy sportowe drugiego w kolejności Grupy Onet – RASP. Pod względem liczby odsłon serwisy należące do Wirtualnej Polski wyprzedziły konkurenta, o ponad 30 milionów (169 mln vs 139 mln).
– Utrzymanie pozycji lidera kategorii drugi miesiąc z rzędu bardzo cieszy – dowodzi, że nie ma w tym przypadku. Użytkownicy doceniają jakość treści tworzonych przez naszych dziennikarzy, a także ciągłą pracę nad przyspieszeniem serwisu i poprawą user experience – komentuje Krzysztof Zych, Dyrektor Obszaru Sport i Biznes.
Grupa Wirtualna Polska jest również niepokonana pod względem czasu spędzonego przez użytkowników na serwisach sportowych – ponad 5,5 mln godzin czyli o prawie 2,5 mln godzin dłużej niż w przypadku rywala.
Oprócz Sportu, wśród kategorii tematycznych pozycja lidera została utrzymana przez Wirtualną Polskę w kategoriach: Biznes, finanse, prawo, Styl życia, Serwisy kobiece, Zdrowie i medycyna, Nowe Technologie, Turystyka, Plotki i życie gwiazd , Dzieci i rodzina, Wyposażenie wnętrz i ogród.
*Badanie Gemius/ PBI, wrzesień 2017