Wzrost rozpoznawalności marki ZyXEL oraz rosnąca liczba wdrożeń przełączników, rozwiązań bezprzewodowych i zabezpieczających w sektorze usługowym, edukacyjnym i innych oznacza, że partnerzy ZyXELa mogą teraz konkurować z największymi graczami na rynku. ZyXEL Communications w ciągu ostatnich 12 miesięcy odnotował wzrost sprzedaży swoich rozwiązań na rynkach wertykalnych. Okres letni sprzyja kolejnym wdrożeniom na rynkach hotelarskim czy edukacyjnym, kiedy szkoły i
uczelnie modernizują swoje sieci podczas przerwy wakacyjnej. To oznacza nowe możliwości dla partnerów producenta.
– To idealny czas, aby zwrócić uwagę na rynki wertykalne. Rozwiązania marki ZyXEL są coraz bardziej cenione przez klientów w sektorze edukacji, usług oraz wszędzie tam, gdzie najwyższym priorytetem jest niezawodne funkcjonowanie oraz dobry zwrot z inwestycji. – mówi Norbert Ogłoziński, Country Sales Manager, ZyXEL Communications.
Wśród urządzeń ZyXELa cieszących się największą popularnością na rynkach wertykalnych są punkty dostępowe NWA1123NI oraz seria przełączników 1910. Dwuzakresowy access point wyglądem przypomina czujnik dymu. Można go dyskretnie zainstalować w dowolnej konfiguracji dla różnych grup użytkowników, dlatego urządzenie sprawdza się dobrze w szkołach i hotelach. Z kolei rodzina przełączników 1910 oferuje funkcje klasy enterprise, takie jak obsługa SNMP, 1GB Ethernet w całym zakresie, high power PoE (do 30W) i opcje połączeń 10GB. Istnieją dwie wersje: 24- i 48-portowe z PoE oraz modele z funkcją stack. To czyni serię 1910 idealną dla małych i średnich firm, szukających możliwości wdrożenia zintegrowanych rozwiązań komunikacji, usług i telefonii IP lub monitoringu.
– Doceniamy decyzję ZyXELa o ukierunkowaniu na rynki wertykalne, zwłaszcza na rynek edukacyjny. ZyXEL dopasował poszczególne produkty, technologię i strategię cenową specjalnie pod ofertę dla szkół i uczelni. Dzięki takiej polityce staliśmy się bardziej konkurencyjni na rynku i zdobywamy nowych klientów. – powiedział Marcin Stąsiek, właściciel M.TELECOM S.C.
ZyXEL wierzy, że jego partnerzy mogą teraz jeszcze lepiej wykorzystać rosnącą rozpoznawalność swoich rozwiązań na rynkach wertykalnych. – Doświadczenie podpowiada nam, że gdy klienci widzą zaprezentowane rozwiązania, zwykle włączają je do listy swoich zainteresowań. Dzięki naszej szerokiej ofercie, możemy konkurować z każdą wiodącą marką na rynku rozwiązań sieciowych. – mówi Maciej Hukowski, Sales Account Manager, ZyXEL Communications. – Ale najlepszą informacją dla resellerów jest to, że współpracując z marką ZyXEL, otrzymują dodatkowe korzyści.
ZyXEL oferuje warsztaty dedykowane dla sektora edukacji oraz usług, które umożliwią resellerom lepsze zrozumienie tych rynków i szybkie oraz efektywne kosztowo zdobycie kwalifikacji akredytowanego partnera ZyXEL. Partnerzy zyskują dostęp do materiałów marketingowych oraz sprzedażowej specyfikacji rynku, obecność w sekcji „gdzie kupić” na stronie www ZyXELa, dodatkowe rabaty i wiele innych korzyści. Co ważne, klientom z sektora publicznego ZyXEL oferuje ochronę inwestycji wraz z 5-letnią gwarancją na wszystkie swoje przełączniki i rozwiązania bezprzewodowe. W niedługim czasie (jesień 2013) producent planuje wprowadzenie tzw. gwarancji Lifetime dla w/w grup produktowych.