Aplikacja mobilna shumee, ze zmodyfikowaną nawigacją i mechanizmem wyszukiwania ułatwiającymi m.in. obserwowanie osób generujących ciekawe treści, dostępna jest już w sklepach Google Play i AppStore. Nowa wersja shumee zawiera kilka zmian ułatwiających jeszcze bardziej korzystanie z aplikacji:
- uproszczona nawigacja na pasku dolnym,
- rozbudowana wyszukiwarka przeniesiona na górę ekranu,
- opcje komentowania i udostępniania poleceń przeniesione pod elementy graficzne, co poprawia ich widoczność i nie zakrywa obszaru zdjęcia/video,
- zapisywanie treści.
– Obserwując zachowania naszych Użytkowników, postanowiliśmy uwypuklić w aplikacji dwie rzeczy: profil Użytkownika oraz wyszukiwanie i zarządzanie obserwowanymi osobami – mówi Szymon Midera z shumee.
Nowością jest także zakładka z kodami rabatowymi – to pierwszy krok w kierunku rozwijania funkcji e-commerce aplikacji. Od lipca shumee zaproponuje swoim Użytkownikom wraz z pierwszymi partnerami program rekomendacyjny nagradzający za polecenia ulubionych produktów czy usług.
Jak do tej pory przeszło 460 tys. osób zetknęło się z shumee w internecie, Użytkownicy shumee oddali ponad 50 tys. shumików, a liczba pobrań aplikacji wzrosła do 4,5 tys.
Shumee dostępne jest w formie aplikacji mobilnej w sklepach Google Play i AppStore, a także w wersji webowej (RWD).