Dotykačka – dostawca innowacyjnego systemu POS online, z którego każdego dnia korzysta ponad 30 tys. europejskich użytkowników oraz eService – lider polskiego rynku akceptacji kart płatniczych i jednocześnie największy agent rozliczeniowy w Europie Środkowo-Wschodniej – nawiązały współpracę, której efektem jest integracja terminali płatniczych oraz PIN-padów oferowanych przez eService z systemami kasowymi Dotykačka. Integracja zautomatyzuje proces płatności, usprawni obsługę klientów oraz poprawi bezpieczeństwo zakupów.
Terminale płatnicze dostarczane i obsługiwane przez eService, podobnie jak systemy POS Dotykačka, są szeroko wykorzystywane przez firmy działające w sektorach HoReCa, handel detaliczny czy usługi. Decyzja o integracji i możliwości kreacji wspólnych, nowoczesnych rozwiązań kasowo-płatniczych otwiera nowe ścieżki rozwoju biznesowego dla obu partnerów.
– Dołączenie przez eService do grona dostawców rozwiązań płatniczych zintegrowanych z systemem POS online Dotykačka wypełnia nasze niepisane zobowiązanie do pozyskiwania kluczowych partnerów, z którymi wspólnie możemy przygotowywać rozwiązania zaspokajające realne potrzeby naszych klientów – powiedział Marcin Marciniuk, Product & Support Manager w firmie Dotykačka. – Obecni i przyszli użytkownicy systemu Dotykačka zyskują dzisiaj dostęp do największej w Polsce sieci płatności bezgotówkowych, zaś użytkownicy terminali eService mogą bez problemu podłączyć je do naszych systemów kasowych – dodaje Marcin Marciniuk.
– eService kładzie duży nacisk na ergonomię oferowanych rozwiązań oraz rozwój innowacyjnych usług łączących najlepsze cechy nowoczesnych technologii płatniczych. Dzięki temu możemy oferować przedsiębiorcom oraz ich klientom połączenie najwyższego komfortu, szybkości i niezawodności realizowanych transakcji. Integracja terminali eService i systemów POS online Dotykačka jest ważnym elementem tych działań, ponieważ przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa, wymiernie skraca i ułatwia obsługę płatności kartą, a przy tym znacznie obniża ryzyko pomyłek kasjerskich. Co ważne, wypracowane wspólnie rozwiązanie jest już dostępne dla każdego przedsiębiorcy korzystającego z usług eService i Dotykačka – powiedział Zdzisław Mikłaszewicz, dyrektor Biura Strategii i Rozwoju Produktów.
Integracja (dodana do sterownika terminali płatniczych od wersji 1.22) objęła popularne i niezawodne modele terminali Ingenico DESK 3500 IP, Ingenico Move 3500 IP/Wi-Fi oraz Pin-Pad Ingenico Lane 3000. W przyszłości obejmie także kolejne modele terminali będących w ofercie eService.
Dzięki integracji, przyjmowanie płatności bezgotówkowych – realizowanych kartami płatniczymi, smartfonami czy smartwatchami – zostało w pełni zautomatyzowane. Eliminacja kroku pośredniego, polegającego na ręcznym przepisywaniu kwoty płatności, zdecydowanie usprawnia i przyspiesza obsługę klientów przy sprzedaży towarów lub usług, ogranicza fizyczny kontakt oraz minimalizuje możliwość wystąpienia pomyłek kasjerskich.