Wszędzie zabieramy ją ze sobą. Pozwala nam dzielić wspólne chwile z bliskimi i zachować najpiękniejsze wspomnienia. Technologia towarzyszy nam na każdym kroku. Dlatego w T-Mobile każdego dnia dostarczamy rozwiązania, które pomagają naszym klientom skupić się na wszystkim tym, co teraz ma znaczenie. Z tego względu stworzyliśmy m.in. największą sieć z 5G i wystartowaliśmy z kampanią, w której mówimy o wspierającej roli technologii w codziennym życiu.
Kiedy nasi bliscy nie mogą nam towarzyszyć i gdy tworzymy razem coś niezwykłego – technologia umożliwia nam dzielenie się wyjątkowymi chwilami i utrwalanie ich. Dzięki niej nasza rodzina i przyjaciele pozostają obok niezależnie od tego, gdzie się faktycznie znajdują. To także za sprawą technologii w dowolnym momencie, w kilka sekund, jesteśmy w stanie wrócić do najlepszych wspomnień. Właśnie o tym opowiada spot towarzyszący najnowszej kampanii T-Mobile, w którym możemy zobaczyć bliskie sobie osoby spędzające razem chwile przy wsparciu technologii.
Sieć ma teraz znaczenie
Ten 30-sekundowy materiał, który widzowie mogą obecnie zobaczyć w kanałach telewizyjnych, stanowi element naszej najnowszej kampanii. W T-Mobile wierzymy, że warto tworzyć takie technologie, które realnie wspierają działania ludzi na każdym kroku i pomagają im realizować plany i marzenia bez odkładania ich na później. Jest to jednak możliwe tylko wtedy, gdy zaplecze technologiczne, którym dysponujemy, zapewnia nam najwyższą jakość.
Z tego powodu dbamy o tworzenie rozwiązań, które naszym klientom zapewnią pełną swobodę działania. Dziś nie można o niej mówić bez niezawodnego dostępu do internetu. Sieć mobilna w T-Mobile to największa sieć z 5G w Polsce, a dzięki wysokiej prędkości regularnie wygrywa rankingi Speedtest.pl, w tym zestawienie za cały 2021 rok. Jakość naszej sieci potwierdza również niezależny ranking roczny RFBenchmark, w którym T-Mobile zwyciężył w kategorii pobierania danych w technologii LTE. I co równie ważne – nasza sieć gwarantuje nielimitowany dostęp do internetu w smartfonie w błyskawicznej technologii piątej generacji dla wszystkich osób, które nie chcą martwić się o to, ile danych wykorzystały od początku miesiąca.
Spotowi telewizyjnemu towarzyszy także kampania OOH. Za koncepcję kampanii odpowiada Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshere.