Jak czytamy w Gazecie Prawnej – szefowie sieci komórkowych zapewniają, że utrzymanie abonenta, któremu kończy się umowa, jest bardzo ważne. W praktyce zdarza się jednak, iż oferta, która ma ich zatrzymać, jest gorsza niż ta, która się kończy.
Gazeta Prawna przez kilka ostatnich tygodni zbierała informacje, jak w praktyce wygląda utrzymanie klienta. Większość osób bez większych obiekcji podpisała nowe umowy, w których oferowano im nawet 45 proc. zniżki na abonament (Era), dodatkowe minuty (Orange) oraz upusty na usługi dodatkowe (Plus).
Gazeta Prawna podaje szereg przypadków klientów, którym zaproponowano gorsze warunki niż dotychczasowe.
Poniżej znajduje sie opinie przedstawicieli poszczególnych operatorów.
Adam Suchenek z biuro prasowe Polkomtela twierdzi, że założeniem oferty utrzymaniowej Plusa jest to, by każdy abonent przedłużający umowę dostał minimum takie warunki, jakie otrzymuje nowy klient, zarówno w przypadku wymiany telefonu, jak i oferty promocyjnej.
Każdy sygnał jest dla nas niezwykle istotny, gdyż zadowolenie wszystkich klientów jest dla nas najważniejsze. Z badań przeprowadzanych wśród abonentów wynika, że 90 proc. z nich jest zadowolonych lub bardzo zadowolonych z naszej oferty i jakości obsługi, około 9 proc. wyraża opinie neutralne, a zaledwie 1 proc. zgłasza zastrzeżenia – komentuje Zbigniew Lazar, dyrektor departamentu komunikacji
korporacyjnej PTC.
Co miesiąc przedłużamy umowy ponad 100 tys. klientów. Mimo iż przeważnie spotykamy się z dobrymi opiniami o ofercie, zdajemy sobie sprawę, że niekiedy oczekiwania klientów są wyższe i nie zawsze udaje nam się z sukcesem zatrzymać klienta – twierdzi Jacek Kalinowski, rzecznik Grupy TP.