Siemens Enterprise Communications przygotowuje się do targów CeBIT 2013. W czwartek 25 października 2012 r. na konferencji zorganizowanej przez Deutschen Messe, ten wiodący globalny dostawca rozwiązań i usług dla komunikacji biznesowej, wraz z innymi wystawcami targów CeBIT, zaprezentował swoje zaangażowanie w polskie partnerstwo tych targów. Siemens Enterprise Communications w Polsce ma ponad 40 pracowników w dwóch biurach w Warszawie i Katowicach.
–Zgodnie z głównym tematem targów CeBIT, „shareconomy”, chcemy pokazać, że w 2013 roku Siemens Enterprise Communications ze swoimi rozwiązaniami i za pośrednictwem usług dla swoich klientów, dba o nową jakość współpracy i skuteczniejszej kooperacji między zespołami i pracownikami. Polska to bez wątpienia świetny wybór na kraj partnerski dla targów CeBIT. Jako nasz sąsiad i ważny rosnący rynek, ma ogromny potencjał w sektorze telekomunikacyjnym. Na przykład, nasze rozwiązania dla usług Contact Center – a więc także odpowiedni know-how – są zlokalizowane w Polsce. Z drugiej strony, wiele rozwijających się tutaj firm ma potrzebę korzystania z zaawansowanych rozwiązań komunikacyjnych, sprzyjających sprawnemu prowadzeniu biznesu – wyjaśnia Martin Kinne, dyrektor zarządzający Siemens Enterprise Communications GmbH & Co KG w Niemczech.
W ramach swojej działalności na rynku polskim, firma w ostatnich latach współpracowała i wyposażyła w swoje rozwiązania zarówno globalnych graczy, jak i mniejsze lokalne spółki. Wśród polskich klientów firmy są Cap Gemini, Arcelor Mittal czy Uniwersytet Warszawski. Wkrótce rozpocznie się realizacja następnych kontraktów – na przykład ENEA, dystrybutor energii ma rozbudować rozwiązanie contact center, a dla Portu Lotniczego Gdynia Kosakowo mają być wdrożone usługi głosowe.
Siemens Enterprise Communications jest wiodącym graczem także na polskim rynku. W swojej działalności kładzie nacisk nie tylko na branżę energetyczną, edukacyjną czy przemysł ciężki, ale coraz częściej z jego usług korzystają firmy finansowe i centra usług (ITO/BPO). Nawet w dziedzinie outsourcingu i usług, polski potencjał jest bardzo duży. Dystrybucja rozwiązań komunikacyjnych Siemens Enterprise Communications jest w 60% bezpośrednia, a w 40% odbywa się za pomocą sieci sprzedaży kanału partnerskiego. Polski oddział firmy obsługuje również klientów i partnerów ze wszystkich rynków bałtyckich.
–Targi CeBIT zawsze przyciągały wielu uczestników z Polski. Dlatego jesteśmy szczególnie dumni, że Polska została wybrana jako kraj partnerski na CeBIT 2013- mówi Paweł Podwysocki, prezes zarządu, Siemens Enterprise Communications Sp. z o.o. -To daje nam niepowtarzalną okazję do zaprezentowania naszej firmy jako silnego partnera, z doskonałymi usługami i możliwościami ich realizacji na rozwijającym się rynku.