System płatności mobilnych SkyCash uplasował się na 46. miejscu w rankingu Deloitte Technology Fast 500 EMEA, który wyróżnia najszybciej rozwijające się spółki technologiczne z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Jednocześnie firma przekroczyła 1 mln zarejestrowanych użytkowników i wygrała przetarg na obsługę aglomeracji warszawskiej, największej strefy płatnego parkowania w Polsce.
Wyniki rankingu dotyczącego regionu EMEA ugruntowały wysoką pozycję SkyCash wśród najszybciej rozwijających się spółek technologicznych. W październiku firma pokonała wszystkich polskich konkurentów i zajęła drugie miejsce w zestawieniu Deloitte Technology Fast 50, w którym uwzględniono wyłącznie spółki z Europy Środkowo-Wschodniej. Tym razem o wysokie miejsca rankingu walczyło aż 890 przedsiębiorstw z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. SkyCash zajął w nim 46. pozycję i jest jedyną polską spółką w pierwszej pięćdziesiątce zestawienia. W ubiegłorocznej edycji rankingu najlepsze polskie przedsiębiorstwo znalazło się na 77. miejscu, rok wcześniej na 97.
– Obecność w tym rankingu na tak wysokiej pozycji wskazuje, że podążamy we właściwym kierunku – powiedział Tomasz Krajewski, prezes SkyCash. – Potwierdza to też fakt, że właśnie przekroczyliśmy liczbę 1 mln zarejestrowanych użytkowników i ponownie wygraliśmy przetarg na obsługę mobilnego parkowania w aglomeracji warszawskiej – dodaje Krajewski.
Na początku grudnia br. SkyCash przekroczył liczbę miliona zarejestrowanych użytkowników, którym darmowa aplikacja ułatwia dokonywanie wielu opłat stanowiących element naszego codziennego życia. Największą popularnością cieszą się mobilne płatności za parkowanie, dostępne w blisko 40 miastach Polski. Spółka złożyła najlepszą ofertę w rozstrzygniętym niedawno przetargu na obsługę warszawskiej aglomeracji, która posiada największą strefę płatnego parkowania w kraju. Oznacza to, że przez kolejne trzy lata stołeczni kierowcy będą mogli płacić za postój telefonami komórkowymi, oszczędzając zarówno czas, jak i pieniądze.
SkyCash, który zadebiutował na rynku w połowie 2010 r. jest największym polskim systemem płatności przez komórkę. Na obecny rok przypada okres najdynamiczniejszego rozwoju w historii firmy. Spółka nawiązała współpracę z wieloma partnerami biznesowymi, do których w ostatnim czasie dołączyły Przewozy Regionalne. Obecnie w aplikacji można znaleźć bilety aż siedmiu przewoźników kolejowych, których łączny udział pod względem liczby obsługiwanych pasażerów wynosi blisko 80 proc.