System płatności przez komórkę SkyCash udostępnił nową wersję mobiParking – usługi, która pozwala regulować należność za parkowanie w blisko 40 miastach na terenie całej Polski. Aktualizacja znacznie uprościła proces płatności i zredukowała liczbę kroków potrzebnych do rozpoczęcia oraz zakończenia postoju auta. Tak jak dotychczas, usługa mobiParking jest dostępna z poziomu menu głównego aplikacji SkyCash.
Całkowitemu przemodelowaniu uległ jednak jej wygląd oraz rozmieszczenie poszczególnych funkcji. Dzięki temu wykonanie wszystkich czynności związanych z rozpoczęciem postoju odbywa się teraz na zaledwie dwóch ekranach. Na pierwszym z nich kierowca wybiera auto, które chce zaparkować i określa sposób naliczania opłaty. Po przejściu do kolejnego ekranu może od razu uruchomić parkowanie, bez konieczności zatwierdzania płatności kodem PIN.
W nowej wersji mobiParking usprawniono też sposób zatrzymywania parkowania oraz dodawania i usuwania pojazdów. Czynności te można wykonać bezpośrednio z poziomu ekranu głównego usługi. Nawigację ułatwia ponadto dynamiczne menu boczne, które pozwala uzyskać szybki dostęp do dodatkowych funkcji, jak zasilenie konta czy wyświetlenie informacji o taryfie obowiązującej w danym mieście. Nowością jest również możliwość wygodnego kontrolowania czasu postoju. W dowolnym momencie aplikacja pozwala sprawdzić, ile czasu upłynęło od rozpoczęcia parkowania oraz kiedy zostanie ono zakończone. Każdemu z dodanych do SkyCash pojazdów kierowca może też nadać wybraną przez siebie nazwę. To rozwiązanie powstało przede wszystkim z myślą o osobach, które używają aplikacji zarówno prywatnie, jak i służbowo.
– Jednym z powodów, dla których kierowcy sięgają po naszą aplikację jest wygoda i chęć zaoszczędzenia czasu. Dzięki zupełnie nowemu interfejsowi i ograniczeniu liczby ekranów nowa odsłona mobiParking sprawdza się pod tym kątem jeszcze lepiej – mówi Tomasz Krajewski, prezes SkyCash. – W dalszym ciągu kluczową korzyścią mobiParking pozostaje możliwość płacenia tylko za realny czas postoju, z dokładnością co do minuty – dodaje Krajewski.
Z nowej odsłony mobiParking mogą już korzystać posiadacze telefonów z systemem Android. Wkrótce usprawniona wersja usługi będzie dostępna także dla użytkowników iPhone’ów. Rozwiązanie pozwala dokonywać płatności za parkowanie w blisko 40 polskich miastach, m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Łodzi i Trójmieście. Płacąc za postój kierowcy mogą wybierać spośród trzech dostępnych metod parkowania: na określony czas, za wybraną kwotę lub w systemie Start-Stop, z możliwością zatrzymania naliczania opłaty w dowolnie wybranym momencie. Kierowcy, którzy nie chcą korzystać z aplikacji mobilnej lub nie posiadają odpowiedniego modelu telefonu mogą wnosić opłaty przy użyciu wiadomości SMS, numerów specjalnych USSD oraz kodów IVR.