W ofercie Sferis, jako w jedynej polskiej sieci sklepów elektroniki użytkowej, znalazł się telefon do tej pory niedostępny na polskim rynku. OnePlus One reklamowany jako „zabójca flagowców”, to pierwszy model nowego, nieznanego wcześniej w Polsce producenta. Parametry tego 5,5-calowca wskazują na to, że mamy do czynienia z wysokiej jakości produktem, jednym z najlepszych w swojej klasie cenowej.
– Mamy za sobą pierwsze dni sprzedaży ONEPLUS One. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, jakie zainteresowanie wśród naszych klientów wzbudza ten produkt. Staramy się budować unikatową ofertę dla klientów Sferis i wzbogacać ją o rozwiązania, których jakość w stosunku do ceny jest nadzwyczajna. W tym miejscu należy zaznaczyć, że początkowo, by móc nabyć taki telefon, należało dostać od producenta specjalne zaproszenie. Trzeba przyznać, że to dosyć nietypowa forma sprzedaży. – mówi Agnieszka Korzeniowska, Dyrektor Marketingu w SFERIS.
Niewątpliwymi atutami nowego smartfona to ultraszybki procesor Snapdragon 801, duża powierzchnia robocza w postaci 5,5-calowego ekranu Full HD, długi czas pracy na akumulatorze, wbudowana pamięć 64 GB oraz solidność wykonania. Telefon został wyposażony w aparat 13 Mpix, który umożliwia robienie wysokiej jakości zdjęć i kręcenie filmów w rozdzielczości 4K. Mimo doskonałych parametrów i wysokiej jakości materiałów, z których został wykonany smartfon, wątpliwości może budzić stosunkowo niska cena. Jest ona podyktowana polityką, jaką przyjął producent, która opiera się na maksymalnym cięciu kosztów związanych z marketingiem i dystrybucją. Głównym założeniem marki na początku jej działalności, jest zbudowanie autorytetu i zjednanie sobie zaufania klientów.