Od dziś, 28 stycznia 2019 r. T‑Mobile uruchamia sprzedaż urządzeń bez abonamentu i na raty 0%. Nową ofertę wspierać będzie szerokozasięgowa kampania reklamowa. Najczęstszym powodem dla którego decydujemy się na zakup smartfonu jest pojawienie się na rynku nowego modelu albo uszkodzenie aktualnie używanego telefonu. Katalog dostępnych na rynku urządzeń jest ogromny, warto więc dokonać zakupu tam, gdzie możemy liczyć nie tylko na dobrą ofertę ale i wsparcie ekspertów.
Decydując się na zakup telefonu w T‑Mobile klienci otrzymują gwarancję że urządzenie pochodzi ze sprawdzonego źródła, mogą liczyć na fachową pomoc konsultantów, a w przypadku uszkodzenia smartfonu pomocna będzie elektroniczna faktura, która umożliwia naprawę uszkodzonego telefonu bez okazywania papierowej dokumentacji. W asortymencie operatora dostępne są telefony największych producentów: Samsunga, Huawei, Sony, Motoroli i Nokii. Po raz pierwszy w ofercie operatora pojawił się także telewizor Samsung, który dostępny będzie w wybranych punktach sprzedaży.
W pełnej cenie lub na raty
T‑Mobile, wychodząc naprzeciw potrzebom rynku, oferuje dwie formy płatności za smartfon:
Płatność jednorazową. Zakupu tą ścieżką można dokonać w sklepach własnych, Autoryzowanych Punktach Sprzedaży i poprzez stronę internetową operatora.
Sprzedaż na raty 0%. Rozwiązanie to dostępne jest dla klientów prywatnych. Płatność za telefon rozłożona jest na 10 lub 20 równych rat. Zakupu można dokonać w stacjonarnej sieci sprzedaży. Oferta ratalna jest realizowana przez T‑Mobile, bez pośrednictwa instytucji bankowych. Dla posiadających umowę abonamentową w T-Mobile oznaczać to będzie po prostu dopisanie kwoty raty do bieżącego rachunku.
Klienci spoza sieci T‑Mobile, zobowiązani będą do zapłaty czterech (w przypadku płatności w 20 ratach) lub dwóch (w przypadku płatności w 10 ratach) rat podczas podpisania umowy. Kolejne raty płatne będą od kolejnego miesiąca po podpisaniu umowy i zostanie ich odpowiednio 16 lub 8.
Smartfoneria bez abonamentu
Komunikację oferty wspierać będzie kampania „SMARTFONERIA BEZ ABONAMENTU”. Przygotowane na jej potrzeby spoty reklamowe z Huawei P smart 2019, Huawei P20 Pro oraz Nokią 5.1 Plus podkreślają, że dzięki swej wiedzy i doświadczeniu – pracownicy sklepów T‑Mobile kompetentnie wesprą klienta w wyborze odpowiedniego modelu telefonu. W spocie pojawia się znana z poprzednich kampanii operatora – Dorota Wellman. Kampania obejmie ogólnopolskie media – radio, telewizję, Internet oraz outdoor.