piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Smartfony Samsung z #FunkcjąDobroczynności – wystartowała świąteczna kampania

    Zobacz również

    #FunkcjaDobroczynności to świąteczna kampania działu mobile marki Samsung, której celem jest pomoc dzieciom w Polsce i na świecie. Akcja wystartowała 21 listopada i potrwa do 26 grudnia, a jej partnerem jest UNICEF. Działania marketingowe obejmują telewizję, internet, radio, punkty sprzedaży, media społecznościowe oraz outdoor. W ramach kampanii #FunkcjaDobroczynności, prezenty od serca trafią do najbardziej potrzebujących. W Polsce Samsung wesprze instytucjonalne placówki opiekuńczo –

    - Reklama -

    wychowawcze (Domy Dziecka).

    Natomiast za pośrednictwem UNICEF pomoc trafi do dzieci z najuboższych zakątków świata. W obu przypadkach najmłodsi otrzymają pomoc rzeczową w jednym z trzech obszarów – edukacja, sport i zabawa oraz opieka. O tym, w jakim obszarze Samsung pomoże dzieciom, zdecydują nabywcy smartfonów z #FunkcjąDobroczynności.

    Równocześnie z akcją wystartowała kampania informująca o mechanizmie i głównych celach #FunkcjiDobroczynności. Pierwszy etap kampanii obejmuje działania w social media, digital, aktywności w Brand Storach i w sklepach partnerskich oraz kampanię telewizyjną. 30-sekundowy spot, będzie emitowany między innymi w TVP, TVN i Polsat.

    W grudniu, rozpocznie się kampania outdoorowa, w ramach której wykorzystane zostaną między innymi wielkoformatowe nośniki na hotelu Metropol w Warszawie oraz na Dworcu Centralnym. Wtedy też pojawią się spoty radiowe.

    – Chęć zmieniania świata na lepsze i pomagania jest zakotwiczona w DNA naszej firmy. W tym magicznym, świątecznym czasie, chcemy być bliżej tych, którzy najbardziej potrzebują naszej pomocy, dlatego postanowiliśmy połączyć siły z UNICEF w ramach kampanii #FunkcjaDobroczynności. Wierzę, że dzięki tej kampanii, każdy smartfon Galaxy sprawi podwójną radość – osobie, która dostanie urządzenie oraz potrzebującym dzieciom – powiedział Arkadiusz Wójcik, VP Samsung Electronics Polska, odpowiedzialny za dywizję mobile.

    Za realizację kampanii odpowiadają agencje VML, dfusion communication, Leo Burnett oraz dom mediowy Starcom.

    Akcją objęte są wybrane smartfony Samsung Galaxy.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowa funkcja w aplikacji CA24 Mobile

    Klienci Credit Agricole w aplikacji CA24 Mobile mogą już zdalnie podpisać Umowę Bankowości Elektronicznej. To przepustka do korzystania z...