Sony Ericsson wprowadził zmodyfikowaną markę w interaktywny, zabawowy i innowacyjny sposób, podkreślając tym swoje zaangażowanie w filozofię 'make.believe’. Po wprowadzeniu we wrześniu zmodyfikowanego wizerunku marki (po raz pierwszy od trzech lat) firma zaprezentowała swoją nową wizualną tożsamość na turnieju Sony Ericsson Championships 2009 w Doha – był to pierwszy taki pokaz podczas wielkiego wydarzenia o światowej randze.
Ten prestiżowy turniej tenisowy kobiet, rozgrywany co roku na zakończenie sezonu – Sony Ericsson Women’s Tennis Association Tour 2009 – zaszczyciło swoim udziałem osiem najlepszych na świecie tenisistek grających w turniejach singlowych i cztery najlepsze na świecie kobiece drużyny rozgrywające turnieje deblowe. Tenisistki walczyły o upragniony tytuł zwyciężczyń turnieju oraz o nagrodę z rekordowej puli 4,55 miliona USD.
Już po raz drugi turniej odbył się w Doha, ale po raz pierwszy nowy wizerunek marki Sony Ericsson został zaprezentowany na światowej rangi wydarzeniu. Idea turnieju idealnie współgrała z dynamicznym, ekscytującym i nasyconym barwami charakterem odnowionej marki. Turniej był także doskonałą okazją do przedstawienia nowego hasła marki 'make.believe’, zapoczątkowanego i używanego przez Sony oraz firmy z grupy Sony.
Hasło ‘make.believe’ wyraża połączenie komunikacji i rozrywki, reprezentuje też pojęcia takie jak „kreatywność” i „zdolność do spełniania marzeń”. 'make.believe’ stosowane jest w całej komunikacji Sony Ericsson z odbiorcami, tak aby podkreślić zaangażowanie firmy w rozrywkę oraz współpracę z grupą Sony.
– Nasza odnowiona marka i wartości dotyczące innowacji, energii i otwartości, ukazują nasze nieustające zaangażowanie w transformację firmy oraz dążenie do tworzenia bardziej otwartej i zabawowej kultury, powiedział Lennard Hoornik, Head of Global Marketing w Sony Ericsson. – Turniej Sony Ericsson Championships 2009 był doskonałą platformą do zaprezentowania naszym użytkownikom nowych wartości związanych z marką i filozofią firmy.
W ciągu 2009 roku firma Sony Ericsson prowadziła szereg działań pod hasłem ‘make.believe’ wdrażając wiele spektakularnych pomysłów takich jak: Traffic Tennis podczas Sony Ericsson Open w Miami, Underground Tennis podczas Madrid Open czy Street Tennis podczas Rogers Cup w Toronto.